Trot Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Så en anmeldelse av et strategispill fra WW2 på svensk TV for noen uker siden. Har sett etter det i flere spillbutikker, men finner det ikke. Man skal kunne velge å være et hvilket som helst land i verden og deretter spille sin rolle i WW2. Spillet er visstnok veldig avansert, anmelderen brukte mange dager på å sette seg inn i det hele, og spillet var på lavpris allerede på utgivelsesdatoen (iallefall i Sverige) Noen som vet hvilket spill det er snakk om? Lenke til kommentar
keitran Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Det kan være Making History (Gold). Dog er det ikke SÅ kompelisert. Kan også være Hearts of Iron 1,2 eller 3, som er særdeles kompelisert. Lenke til kommentar
Trot Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 Nei, det var ikke Making History II eller Hearts of Iron III Er et spill der all action er mellom ørene og ikke i fingertuppene. Masser av menyer og greier... Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Trot, det høres nøyaktig ut som Hearts of Iron III.... Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Company of Heroes? Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Haha, ja company of heroes er jo skrekkelig komplisert Nei, det må nok være HOI3. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Company of Heroes? HAHAHAHAHA, TIDENES! Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Kalles vel mere et Grand Strategy Game Er en liste på Wikipedia om dette, men jeg ser ingen nyutgitte WW2 spill unntatt Hoi3 Wikipedia~ Lenke til kommentar
Trot Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 Trot, det høres nøyaktig ut som Hearts of Iron III.... Etter å ha sett litt mer på HOI 3 ser det ut til at du har rett, takk Får se om jeg finner spillet noe sted, da. Selv om jeg bor i Oslo veit jeg ikke om et eneste sted der de selger nye spill som er litt uttafor A4 Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) http://www.play.com/Games/PC/4-/9069765/He...II/Product.html +/-179 kroner og gratis levering kan det bli bedre? Endret 22. september 2009 av Zimmer Lenke til kommentar
Trot Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 Endte opp med å kjøpe det i en spillsjappe på Tveitasenteret for 299,- "Oj, her var det et skikkelig avansert spill" var responsen fra han i kassa der Har bare hatt tid til å installasjon og den obligatoriske oppgraderingen, samt å klikke litt rundt i det. Må si at jeg ikke skjønner bæret enda, men ser frem til helgen når jeg kan bruke noen sammenhengende timer på å kose meg med denne utfordringen. Fra det jeg har sett hittil ser det ut som at å spille som Norge er en grei start Takk til dere som hjalp meg å finne spillet jeg lette etter!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå