Gå til innhold

instalere linux ubuntu.

eirikol1

Anbefalte innlegg

hei, eg har ein gammal DELL Inspiron 2500 laptop som eg prøver å få Linux Ubuntu på men det går berre ikkje, den har 125 MB RAM trur eg det var, eg prøvde med 8.04 og 9.04, er du muleg å få gamlare versjonar av linux ubuntu som eg kanskje får instalert på den pc'en. eg kan poste fleire spesifikasjonar på pc'n seinare.

-Eirik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei, eg har ein gammal DELL Inspiron 2500 laptop som eg prøver å få Linux Ubuntu på men det går berre ikkje, den har 125 MB RAM trur eg det var, eg prøvde med 8.04 og 9.04, er du muleg å få gamlare versjonar av linux ubuntu som eg kanskje får instalert på den pc'en. eg kan poste fleire spesifikasjonar på pc'n seinare.

-Eirik

Du skal ikke behøver mer enn 64MB RAM for å installere Ubuntu 9.04 i følge Ubuntu sine egne sider

Lenke til kommentar

-Eirik

Du skal ikke behøver mer enn 64MB RAM for å installere Ubuntu 9.04 i følge Ubuntu sine egne sider

det var rart :S well eg har ikkje prøvd med 9.04 då, eg kan alltids prøve :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...