trolomlllool Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Hei, kopierer denne som jeg sendte som support ticket til Cryptic. siden det er så og si umulig å komme i kontakt med disse folkene. jeg har prøvd å ringe, forumet deres fungerer bare for betalmedlemmer osv...håper noen kan bidra hi, i bought Champions Online, created an account and wrote in the cd-key inside the manual. i was promted with a billing information screen. i then filled out all the fields, but my card was rejected, so i wanted to try another one. here is the problem: there is no place to edit my payment, since my previously payment did not go through, and when i try to enter my cd-key again, it tells me that it is already been taken! how do i activate my account now? i have a legit copy wit Endret 25. august 2015 av Bjørnensover Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Det er en egen champions tråd her forresten utover det vet jeg ikke stort mer om dette selv, da jeg fortsatt venter spent på min egen kopi fra play.com <_< Lenke til kommentar
trolomlllool Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 utrolig teit problem. jeg sitter her med spillet i hånden og det er umulig å registrere cd nøkkelen. er det mulig å komme i kontakt med folka som lager spillet? supporten er jo på trynet Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Siden det er et flunkende nytt spill, og et MMO i tillegg, er det garantert et par andre tusen som har problemer og. Så jeg tror ikke du skal klage helt enda på supporten, de har sikkert nok å gjøre. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Selvsagt skal man klage på supporten hvis den er dårlig, om det så er en time etter release. Det er business de driver - hvis vi skal betale for tjenestene de leverer, så må de også levere tjenestene tilfredsstillende. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Men hvis det er 5000 som ringer og sender mail på på et relativt kort mellomrom kan mna ikke forvente svar etter noen timer.. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Hos seriøse firma kan man det. Det er dessverre få MMO-utviklere/utgivere som faller inn under den kategorien ut i fra hvordan de opptrer de første 6-12 månedene etter en ny release. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå