Gå til innhold

Garrys Mod 10 problemer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjøpte nettopp Garrys Mod 10 til ein venn. Når han skulle spille det så klikket pcen <_< . Det kommer opp "HL2.exe har sluttet og virke" Han bruker Vista Home Premium. Noen som kan hjelpe?

 

hmm vista... har hatt samma problem 100 ganger før, men har aldri hatt det i det siste.. vent på flere svar..

Lenke til kommentar
Kjøpte nettopp Garrys Mod 10 til ein venn. Når han skulle spille det så klikket pcen <_< . Det kommer opp "HL2.exe har sluttet og virke" Han bruker Vista Home Premium. Noen som kan hjelpe?

 

hmm vista... har hatt samma problem 100 ganger før, men har aldri hatt det i det siste.. vent på flere svar..

har hatt samma problem, bare med Vista Ultimate. og en ting er sikkert! Vista er MILDT sagt fucka-opp. du kan sjekke modsene du har lagt til GMod, eller du kan reinstalere HL2/CSS/TF2 og GMod

pleide å virke for meg ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har du sjekka skjermkortet hans/huns?

Har GMOD selv, det funker ikke på min laptop :(

Har en drittlaptop, men problemet var at Skjermkortet mitt ikke var ''kompatibelt'' med GMOD.

Jeg har selvfølgelig åsså et integrert grafikkort.

(For de som ikke vet hva det er, så er det at skjermkorted er fast i hovedkorted, og kan ikke byttes ut med et bedre et.)

Det kan også hende at han/hun ikke har nok system specs til å kjøre det, (De fleste pc'er nåtildags har det da.) eller at det er et problem med DX elns. GMOD er en fantastisk modifikasjon til half-life 2, og håper du/dere får det til å funke. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...