Joachim_F Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 King's Table er en DS-versjon av det middelalderske brettspillet Hnefatafl. Les hele saken Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Ikke for å slenge drit om utviklerne, men... de har en .biz-adresse og siden deres består av to bitmaps Uansett, orginalen og mer om spillet på abandonia Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Ble litt interessert i originalspillet da. Ikke for å slenge drit om utviklerne, men... de har en .biz-adresse og siden deres består av to bitmaps Verste jeg har vært borti. 2,5 MB måtte jeg laste Lenke til kommentar
SirMarino Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 King's Table er en DS-versjon av det middelalderske brettspillet Hnefatafl. Les hele saken Drit og dra. Jeg visste det bare var et spørsmål om tid før vi fikk konkurranse, men hadde håpet vi skulle være først ute though. For the record, mitt nystartede studio Tower Hill Software kommer med en versjon av Hnefatafl for iPhone og Android (i første omgang) i løpet av noen måneder. Akkurat hvor mange måneder kommer an på om vi greier å dra inn noe ekstern finansiering eller om det må gå på private midler og fritid gjennom hele prosjektet. Forhåpentligvis holder disse danske gutta seg unna iPhone og Android en stund til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå