Gå til innhold

Bytter wow acc med 70 hunter mot steam acc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En utrolig dårlig handel for vedkommende som har steam-kontoen. Man trenger bare kredittkort og tålmodighet for å grinde opp til level cap i WoW, mens spillene man har på steam betaler man enkeltvis for, og mange kjøper gjerne spill til €50 der, i tillegg bruker mange nye spill steam som DRM. Lag deg din egen steam-konto og spør pent om å få låne mammaen din sitt kort i bytte mot cold hard cash, du.

Lenke til kommentar

Er vel ikke så mange som kjøper fullpris-spill over Steam i det hele tatt, så lenge man er tvunget til å bruke euro. En del nye retailspill bruker likevel steam som en fellesløsning for drm og lisensiering og sånt, f.eks. Empire: TW eller Dawn of War 2, og de er gjerne verdt rundt 40-50€ hver.

Hvis du har en leethaxormetode for å skru steam tilbake til å la meg shoppe i dollar, feel free to share.

Lenke til kommentar

Valve anthem eller anthology eller hva det, har hatt HL og CS siden evig så husker ikke navnet på de nyte greiene.

CS Anthology eller noe sånt, koster 99 kroner på spaceworld her i byn. :>

Det er HL med CS og CSS tror jeg, rare pakke greier.

Endret av Puro
Lenke til kommentar
Er vel ikke så mange som kjøper fullpris-spill over Steam i det hele tatt, så lenge man er tvunget til å bruke euro. En del nye retailspill bruker likevel steam som en fellesløsning for drm og lisensiering og sånt, f.eks. Empire: TW eller Dawn of War 2, og de er gjerne verdt rundt 40-50€ hver.

Hvis du har en leethaxormetode for å skru steam tilbake til å la meg shoppe i dollar, feel free to share.

Føl gjerne for å prøve, men Valve stenger kontoen din hvis de tar deg.

Uansett høres dette så vidt jeg vet om WoW ut som en ræva deal, og jeg mistenker også at det å selge kontoer hverken i WoW eller på Steam ikke er lov?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...