Gå til innhold

Anmeldelse: Need for Speed: Shift (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

Jeg trekker frem eksempelet på TDU som, tro det eller ikke, er utsolgt i de fleste landene i verden slik at den kun kan anskaffes som brukt vare... når du har flaks.

Det er fordi de har sluttet å produsere det.

 

Bare lurer Gamer, hvem er større enn EA?

 

Tror han mener Activision. Eller?

Activision er større enn EA.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det gjør ikke Need for Speed: Shift til et dårligere spill av den grunn.

Hvor i all verden har du sett at jeg mener at Shift er et dårlig spill?? J

 

Det var en dårlig formulering av undertegnede og impliserer noe du ikke skrev. Meningen var å skrive "til et dårligere eller bedre spill av den grunn."

 

Problemet mitt har bare vært rundt påstanden din er at TDU selger så det griner og at NFS-serien ikke selger en dritt, noe jeg ikke har klart å finne noen tall som underbygger. Pek meg gjerne i riktig retning!

 

Ellers er jeg selvsagt enig i alt om at TDU trenger en oppfølger og konkurrenter som tar formatet videre og finner på masse flotte nye ting. Jeg er derimot uenig i at gode, underholdene spill er uinteressante bare fordi det finnes mange andre like spill i samme sjanger.

 

Men nå skal jeg holde meg unna denne sidetråden, men du må gjerne sende meg en PM eller opprette en ny tråd som sagt :-)

Lenke til kommentar

For de som lurer, kommer dette også til PC.

Jeg fatter ikke helt hvorfor folk ikke like nfs spillene.

De gamle var bra, Prostreet var bra, Most Wanted var bra. Alt det andre var søppel...

Men det var i det minste bra spill. Tenker spesielt på Prostreet som var så rått med g25 ratt. Sikker ikke gøy uten da. Men der var detasjer på det spillet som til og med ikke simulatorere som GT5 har!?

Men jeg gleder meg til dette. Håper bare det er clutch og 6-trinns gir.

 

GLeder meg. Men vet ikke om jeg vil ha det til PC eller PS3???

 

Bra skrevet artikkel.

Lenke til kommentar
For de som lurer, kommer dette også til PC.

Jeg fatter ikke helt hvorfor folk ikke like nfs spillene.

De gamle var bra, Prostreet var bra, Most Wanted var bra. Alt det andre var søppel...

Men det var i det minste bra spill. Tenker spesielt på Prostreet som var så rått med g25 ratt. Sikker ikke gøy uten da. Men der var detasjer på det spillet som til og med ikke simulatorere som GT5 har!?

Men jeg gleder meg til dette. Håper bare det er clutch og 6-trinns gir.

 

GLeder meg. Men vet ikke om jeg vil ha det til PC eller PS3???

 

Bra skrevet artikkel.

Det støtter ikke clutch skikkelig, dvs. at giring tar like lang tid uansett hvor fort du faktisk gjør det med kontrolleren, og clutchen er valgfri å bruke. Heel-toe og slikt funker heller ikke skikkelig. Bilene er ALTFOR ustabile, og du har kjempeirriterende input-lag.

 

Jeg likte Most Wanted, og synes Prostreet var ålreit. Kjørefølelsen og kontrollene i Shift er dessverre mye dårligere enn de to, hvertfall med G25. Jeg hadde håpet på at det var omtrent på nivå med TDU, i det minste, men den gang ei. At de påstår at dette her skal være et fint kompromiss mellom arkade og simulasjon stusser jeg litt over. Det er fortsatt 100% arkade, enkelt og greit.

Lenke til kommentar

Kan ikke si jeg har brukt veldig mye tid på denne enda... men sålangt så syns jeg dette spill er grusomt dårlig.

 

LYD: høres mer ut som lyd fra en comodore 64

grafik: er veldig bra

game play: er helt bak mål

 

Ser frem til EA kommer med et mer normalt NFS spill for dette var grusomt. Vet ikke helt hva denne spill tester her i gamer.no har vært på men aldri i livet om jeg er enig i 9/9 på dette spill.

 

Hadde vært mer som dette:

 

GFX: 8

Lyd: 2

Gameplay: 3

Lenke til kommentar
Kan ikke si jeg har brukt veldig mye tid på denne enda... men sålangt så syns jeg dette spill er grusomt dårlig.

 

LYD: høres mer ut som lyd fra en comodore 64

grafik: er veldig bra

game play: er helt bak mål

 

Ser frem til EA kommer med et mer normalt NFS spill for dette var grusomt. Vet ikke helt hva denne spill tester her i gamer.no har vært på men aldri i livet om jeg er enig i 9/9 på dette spill.

 

Hadde vært mer som dette:

 

GFX: 8

Lyd: 2

Gameplay: 3

 

Virker som du har spilt noe anna en resten av folket? Sikker på at det ikke var Mariokart du prøvde istede for NFS: Shift?

 

Spillet får jo bra omtaler så si over hele linja av både annmeldere og ikke minst av gamere der ute.... Og om du evnt ikke får til spillet bra betyr ikke at gameplay er dårlig...men heller du? ;)

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar
Oi, det var mye interessant å lese. Tror jeg revurderer å kjøpe dette spillet allikevel. NFS har vel aldri vært flinke med å gi oss skikkelig bil lyd.

Toyota AE86 <----- er ikke den kul!?

 

Ja, det er ikke måten lydene blir levert på (Selv om det blir dumt å høre en bil 200 meter unna mens man sitter å gir full køl selv.) det er selve lydene.

Jauda den er kul den bilen der, men husk at den kun er momset inn, så om du skal ha den på hvite skilter koster det rundt 20k til i avgifter. Synd han selger den egentlig, fyren ble jo nettopp ferdig med prosjektet.. Vil du bare ha ett leike/bane prosjekt så skulle vel denne 85 kouki modellen passe greit: http://www.tinde.no/bil/toyota/corolla/akershus/BL381427

jdmgarage.no (Holder til i Fredrikstad.) er flinke på JDM import de også. Men nok off-topic for min del..

Endret av toredl87
Lenke til kommentar
Kan ikke si jeg har brukt veldig mye tid på denne enda... men sålangt så syns jeg dette spill er grusomt dårlig.

 

LYD: høres mer ut som lyd fra en comodore 64

grafik: er veldig bra

game play: er helt bak mål

 

Ser frem til EA kommer med et mer normalt NFS spill for dette var grusomt. Vet ikke helt hva denne spill tester her i gamer.no har vært på men aldri i livet om jeg er enig i 9/9 på dette spill.

 

Hadde vært mer som dette:

 

GFX: 8

Lyd: 2

Gameplay: 3

 

Virker som du har spilt noe anna en resten av folket? Sikker på at det ikke var Mariokart du prøvde istede for NFS: Shift?

 

Spillet får jo bra omtaler så si over hele linja av både annmeldere og ikke minst av gamere der ute.... Og om du evnt ikke får til spillet bra betyr ikke at gameplay er dårlig...men heller du? ;)

 

 

Tror nok flere har samme oppfatning som meg etter som flere prøver dette. Holder meg til grid racer jeg.

 

Synd for NFS har vært et spill jeg har jobbet meg igjennom på høsten med denne tror jeg ikke kasterbort mye tid på.

 

EA har lover mer NFS så håper de kommer snart.

Lenke til kommentar

Spillet er konge, gratulerer NFS! Jeg har hat store problemer med spillene deres i det siste, men dette var virkelig råe greier :) Dette er fullt av action og har en finfin "feel" i det hele, særlig realistisk er det ikke men det gjør absolutt ingenting. Om jeg skal gi noen minus er det for lett og for surrete menyer, og alt det premiedritet kunne de kutta ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...