Kenichi-san Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hei Jeg lurte på om noen kunne gi meg tips til hva jeg kan gjøre med Absoluttspill.no. La inn en bestilling på "Star Ocean: The Last Hope Collectors Edition" den 13 August!, spillet var da markert som "1 på lager" (husker ikke helt, mulig det var 3 stk), men de hadde det ihvertfall på nettsiden deres. bestillingen ble lagt inn med VISA, så jeg har ikke mulighet å kanselere ordren...? ca 2 dager etterpå, så var spillet oppført med (Lager....: X Levering: Utsolgt), slik har den vært siden da. Ordren min er markert som "bekreftet mottatt", jeg har også trykket på "kontakt oss" og sendt de ett tilbakemeldingsskjema som lyder: Skjul "Jeg har lagt inn en bestilling på Star Ocean: The Last Hope Collectors Edition, denne la jeg inn 13 august. Men bestillingen står fortsatt oppført som "bekreftet mottat", Lager er markert med Rødt X ser jeg, samtidig som "levering" står også oppført som "utsolgt". Betyr dette at dere ikke får den i mer? jeg bestillte med Visa, så jeg får heller ikke kanselert ordren. Hvor blir det av spillet mitt? =) Nå vet ikke jeg om pengene allerede har blitt trekt eller ikke, men jeg har som sagt fortsatt ikke mulighet til å slette orderen, så jeg vil jo motta spillet en vakker dag, men vurderer sterkt å heller bare vente på PS3 utgaven som ble annonsert i artikkel her idag Lenke til kommentar
rodrigues_ Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Har de ikke et nummer man kan ringe da? Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 Ikke som jeg har funnet isåfall, kun det skjemaet og evt en postboks adresse til å sende brev <_< Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hadde faktisk (nesten) det samme problemet. Bestilte vel det samme spillet hos AS i slutten av juni. Det sto oppført som 1 på lager, og etter jeg hadde bestilt så var det X på lager. Venta en god stund og lurte på hva som tok så lang tid, for AS er jo trossalt kjent for raske leveringstider, utifra mine egne erfaringer hvertfall. Ble kontaktet en stund etterpå hvor de forklarte at når jeg bestilte så var det faktisk ingen på lager, men at det dessverre sto oppført at det var det. Men, jeg fikk det en stund etterpå uansett, etter at de hadde fått det på lager igjen Venta ikke like lenge som deg though. Men hastverk er lastverk er det vel noen som sier.. :rolleyes: Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 hmm.. De burde jo ha fått inn spillet nå, siden det er over 1 mnd siden da :unsure: jaja, får bare vente da, hvis ingen har noen telefonnr til de? Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Absolutt Spill og Dvd DA Telefon: 32 72 35 00 Hadde selv masse problemer i sommer med en bestilling jeg aldri fikk. Sendte flere mail og det gikk lang lang tid før jeg fikk svar på en av de. Etterhvert ble jeg lei og søkte tlfnr. på gule sider, ringte de og forlangte pengene tilbake. Det skulle de ordne straks, men det gikk 2 uker før pengene var refundert. Elendig kundeservice og en ting er sikkert; heretter holder jeg meg langt unna bestillinger fra den butikken. Gamezone, elkjøp eller lefdal får mine penger i fremtiden! Lenke til kommentar
rodrigues_ Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Jeg kunne ikke vært mer uenig med BioDex. Absoluttspill har alltid levert varene kjapt til meg og det er nok derfor jeg kjøper spill derifra. I tillegg har de rimelige priser (ofte er de vel faktisk billigst). Kundeservicen er jeg også strålende fornøyd med. Da jeg benyttet meg av kommentarfeltet (det som blir tilgjengelig når du kjøper) og spurte om de kunne skrive en liten hilsen til min bror, da spillet jeg kjøpte var en gave til han, gjorde de dette uten problemer. De sendte også en mail og lurte på om de skulle fjerne kvitteringen. Absoluttspill.no får 6/6 hos meg hvertfall! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Med mindre du ikke har fått det med deg Rodrigues har AbsoluttSpill gått på en kraftig smell. Jeg kan ikke huske sist jeg var på et norskt spill-forum som ikke hadde et par klage-tråder om Absolutt Spill. Jeg kommer iallefall aldri til å bestille spill derfra med mindre jeg får bekreftet fra flere hold at de har skjerpet seg, kraftig! For kundeservicen deres har falt betraktelig, desverre. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Har hørt mye bra om AbsoluttSpill egentlig, men de siste månedene har jeg bare hørt mer og mer om folk som har hatt dårlige opplevelser med de. Er nok lurt å hold seg unna de da. Selv har jeg aldri bestilt derfra. Lenke til kommentar
Error Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Jeg har alltid hatt supre opplevelser med AbsoluttSpill, men i de siste månedene har jeg hørt mer og mer dårlig om siden. Kanskje det har vært noen endringer i seleskapet elller lignende, for det virker som de har tapt seg stort. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 De har vel blitt for populære Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Absolutt Spill var uten tvil norges mest populære bestillings-side når det kom til spill blant "hardcore spillere", ikke bare var kundeservicen helt utrolig, men de var alltid presise med leveringene og man fikk alltid det man ville ha tak i. Men som sagt, i det siste har jeg hørt at så mange som har kjøpt der før har endt opp skuffet og helt sjokkert over hva som har skjedd, ingen kjenner igjen det Absolutt Spill de bestilte hos før. Jeg skal ikke si så mye da jeg aldri har kjøpt noe derfra, men det er ikke til å komme utenom at AS hadde et utrolig godt rykte, som nå er i ferd med å raseres på rot. Lenke til kommentar
rodrigues_ Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Med mindre du ikke har fått det med deg Rodrigues har AbsoluttSpill gått på en kraftig smell.Jeg kan ikke huske sist jeg var på et norskt spill-forum som ikke hadde et par klage-tråder om Absolutt Spill. Jeg kommer iallefall aldri til å bestille spill derfra med mindre jeg får bekreftet fra flere hold at de har skjerpet seg, kraftig! For kundeservicen deres har falt betraktelig, desverre. Dette skjedde for tre dager siden, så jeg kan ikke klage Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Da er iallefall du den første jeg har sett som har skrevet positivt om Absolutt Spill på lenge, så jeg ville fortsatt har vegret meg fullstendig fra å bestille derfra enda, ihvertfall når jeg har Play.com for billigkjøpene mine, og Spaceworld som bruker å ha lanseringstilbud. Lenke til kommentar
Empire_InnleggNO Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Absoluttspill.no omsetter sikkert for flere millioner i året, så jeg tviler på at de ville ha lurt deg for noen skarve hundrelapper. Det er garantert bare noe kluss i systemet, så fortsett å forsøke å komme i kontakt med de - så ordner de nok opp Lenke til kommentar
Slettet-P4UHS Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 problemet med absoluttspill er at de prøvde å skifte leverandør, derav de trege leveringstidene. det som skjedde var at leverandøren (som dere alle vet) ikke klarte å levere varene sine og nå har absoluttspill gått tilbake til den gamle leverandøren og alt skal være som normalt. så vet vi det Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Var det leverandørens skyld at de ikke svarte på mail, noe som de var veldig kjappe med før?? Først etter mail nr. 3 fikk jeg svar og det en uke etter! Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 26. september 2009 Forfatter Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Da står det sendt på ordren min bare å vente da edit: Hadde ikke sjekket dagens post, det kom idag =D *jippi* Endret 26. september 2009 av Kenichi-san Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Absolutt spill er noe dritt!! Hadde ikke problemer med dem før, men når jeg prøvde å avbestille Just Cause 2, som forøvrig ennå ikke har kommet over en måned etterpå (venter på varen står det bare), har jeg fått nok. De svarer ikke på noen av emailene jeg har sendt og etter jeg snakket med en av dem via et tlf nummer noen hadde på diskusjon.no så har det heller ikke skjedd noe. Jeg vil ha tilbake pengene mine! Kall meg gjerne "whinete" men jeg skal sende en klage til Fårbrukerrådet for å se om de kan få noe til å skje. I og med at jeg går på trygd så er 500.- ikke noe jeg gir bort i hytt og pine. Vist noen andre vil sende klage så kan dere bruke dette skjemaet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå