Gå til innhold

Interstellar Marines

Anbefalte innlegg

Interstellar Marines

medium_ss026_1280x720_zps_interstellarmarines_gdc2008_poster.jpg

Jeg kom over dette spillet kallet Interstellar Marines for noen dager siden.

Det er et lite dansk firma som står bak dette og har planlagt at det skal være en trilogi.

Spille ideen ser super bra ut. Alt arbeidet og insatsen som er lagt i dette spillet er utrolig flott.

Jeg ville gjerne at dette skal komme seg lett gjennom harde tider, så jeg sprer orde om det og håper dere gjør det samme.

Det går ann å forhånds bestille dette spillet billig, og når man gjør dette støtter man også firmaet med utvikling.

Spillet er et FPS som skal være SCi-fi. Det ser flott ut det de har vist a grafikkmotor.

Der skal være opptil 4 player coop, singelplayer og Multiplayer.

Det er fokus på våpene og at man kan endre dem etter behovet. (lyddemper, sikte og lignende.)

medium_ss0053_1280x720_zps_interstellarmarines_screenshot_photosession_002.jpg

Nettsiden er her:

Interstellar Marines

Oppfordrer også gamer.no om å skrive en litt good artikkel om dette.

Det har kansje blitt tatt opp før for noen år siden. Men det skader ikke å ta opp det som er gjort til nå... Jeg er også meget sikker på at de vil hoppe på et interview lett.

Vær med og hjelp disse folka. Det er slike bedrifter som dette vi trenger mer av i gamer verden.

medium_ss0057_1280x720_zps_interstellarmarines_concept_weapons_assaultrifle03_001.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke peiling. Men vil tror at det kansje kan komme om 2år... Kansje mindre. Jeg vet ikke.

Kan faktisk være at de har kommet ganske langt i utvikling siden de var på Gamespot og viste gameplay til dem som skulle intervjue dem.

Tror dette blir bra. Spanderte på noen kr. på dem. Med å forhånds bestille spillet.

Tror igrunn ikke konkurs blir noe problem heller siden det virker som de greier å skrape seg i live gjennom det værste av økonomi krisen.

Men gleder meg til dette. Kjekt å se små utviklere som lager slikt kvalitets innhold. Ser bare på Darkest of Days, som var supert etter min mening.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Ja, elsket THe Vault.

Zero Point er flinke med det de gjør. Merker også siden de er avhengi av support av gamers, så er de flinker til å ta forslag og ideer.

Grafisk sett så er det ganske imponerende med hva de har.

Husk også at de som donerer får ganske mye spill til pengene. ;)

http://www.youtube.com/watch?v=Rt90d-JJ09Q&feature=player_embedded

http://www.youtube.com/watch?v=Nvw-m700grE&feature=player_embedded#

Endret av MiLLHA1988
Lenke til kommentar

Ikke av dette kaliberet. Detter er muligheten for noe nytt... jeg er drita lei den hollywood manualen gamer verden har fyllet de siste årene. Noe som dette er det vi trenger.

Hva slags kaliber er det du sikter til?

Ser ikke hvor alt dette nye kommer inn i bildet. Greit nok å ha satt bein på en hai og at det ikke gjøres så mye men ellers ser jeg ikke hva som skiller dette fra den gjengse førstepersonsskytteren og lukter "hollywoodmanual" lang vei.

Folk i panserdress og tunge våpen med en robot som ligner på den slemmingen i Robocop 2? Dette lukter av gjennomsnitlig fps.

Om spillet blir dårlig eller ikke har ikke jeg noe større grunnlag for å si noe om enn noen andre her, men jeg syns ikke det virker særlig nytenkende.

Lenke til kommentar

Grunnen du sier det er nok bare at du vet for lite om det.

Når man blir Spearhead får man se noe folke megden ikke får se. Jeg kan ikke fortelle noe om dette inholde, men kan si at det er gameplay. Spille har nok av NYE ting som du aldri har sett. Garanter! ;)

Så eg sitte ikke å snakker på grunnlag av hype. Men fakta ;)

Lenke til kommentar

Så det ble laget en tråd for å fortelle oss om hvor fantastisk kickass et spill er, men uten at noe kickass skal vises overhodet? Hva skal vi gjøre da? Tvinne tommeltotter og si at haier med bein er alt kickasseriet vi trenger (som det i og for seg er)?

Lenke til kommentar

Laget tråden før eg fikk se innholde. Så tråden ble laget på grunnlag av det som jeg hadde sett og lest til da.

Men nok om det. Der er endel kjekke ting som sjer med Interstellar Marines.

Hadde skrevet under en NDA, men den gikk ut på litt andre ting en vanlig.

Jeg kom over denne på forumet til spillet...

Due to the recent forum responses and concerns regarding our GDC materials, NDA and the Briefing Room I want to sum up some basic faq's and establish a Q/A thread regarding this subject.

1.

If you have received our in-game GDC materials from Gert and signed a NDA you are allowed to talk and write about the material in public. You can not link, post or forward the material as it is for your eyes only as stated in the NDA. The reason for this is due to a strict 3'rd party engine license agreement.

2.

As a Spearhead or Frontliner you are allowed to talk and write about what you have access to in the Briefing Room but you should not link to files directly. It is solely intended as an exclusive cool thing for Spearheads and Frontliners but should not be considered as a company secret.

Please ask, comment or post your thoughts in this thread and we will do our best to answer.

Thanks and enjoy.

/Reese

Så det ser ut til at jeg kan fortelle litt.

Først vil jeg si at dette er et spill som vil inneholde mer en Streetsharks. =P

Der kommer til å være menneske fiender, aliens og andre syke experiment som haiene.

Våpenene er viktige og kommer til å være som ekte våpen, ikke laser og slikt.

Sånn som jeg har fått det med meg til nå, så kommer dette spillet til å være slikt at det blir SWAT lignende når det gjelder skade og lignende. Det betyr at headshot er headshot.

Det skal også være mulig å modifisere våpene slikt som man vil.

Der er tre grunnleggende våpen. En shotgun sak, en pistol og en SMG som er litt mer enn bare en smg. Våpene vil ha mulighet for lydemper, laser, sikter, forskjellig ammo og mer.

Banene ser flotte ut, men til nå har de vist corridor gameplay. Så vis du tenkter DOOM så er man ikke langt vekke fra det. Men der skal være slikt at man kan gå hvor man vil. Så du blir ikke presset til å gå bestemte ruter. Si for eks. at du stå utenfor et bygg, å du skal gjøre noe i det bygget. Så er det fritt frem til hvordan og hvor du løser dette.

Animasjoner og det visuelle er meget flotte utfra hva de arbeider med. Det er det første Unity Engine spillet jeg har sett som ser så fint ut. Der er masser av vann effekter og der kommer til å bli emulert strøm, vann, og annet, slikt at det virker troværdig og slikt at man kan bruke de til din egen fordel.

Der er masser av små detaljer som er flotte, men gidder ikke sette meg ned å skrive alle.

Men her kommer det noe spennende.

Spillet skal være mulig som 4 player Co-op.

Når man spillet Co-op så bruker man ofte mic. Her har de laget noen nytt.

Når man snakker i micen, så er det emulert radio støy og lignende på stemmen din.

Vær soldat har hjelm som der er mic inni. hjelmen kan man åpne opp og igjen. Når man gjør dette og står og snakker til en av de andre spillerene, vil lyden endre seg slik at det høres ut som man snakker på direkten uten mic.

Vanskelig å forklare, men stemmene er emulert i omgivelsene dine. Så vis man er i en stor hall, så blir det ekko. Slår man av micen i hjelmen, hører man folk som man ellers ville, men vis de går bak en dør eller lignende, emuleres stemmen slik at det høres ut som man er bak en dør. Enkelt forklart; det er som i virkeligheten. Vis man er langt vekke, må man skrike for at andre skal høre deg. (eller bare bruker mic hjelmen.)

Dette er også kult pga. en annen ting. Fiender kan høre deg. Dette ble demonstrert med en av haidyra, der haien snek seg rundt, så plutselig roper en av spillerene, for så å bli spist opp av haien. Så dette lyd greiene er det nye, som ingen andre har til nå. Der kommer også mer, skal du være sikker på.

Ellerst er gameplay til nå ganske smooth.

Vil nevne at jeg ikke er god til å forklare, og at noe av det jeg har skrevet er kansje litt vanskelig å forstå slik som det egentlig er. Å noe kan være feil beskrivende pga. jeg slite med skrivingen. Men håper dere syntes dette er spennende. Jeg vet iværtfall at flere som tror de ville prøve dette bruker 100-300kr, for å kjøpe spillet på forhånd, slik at utviklingen går smurt. Det blir nok å henge fingrene i, siden det er endel som skal lages.

Å vis man forhånds bestiller, får man ALT, for nesten INGENTING. ;)

Men nok om det. Håper som sakt at noen syntes det i det minste virker spennende. Jeg lover at det er det. Etter hva jeg har sett, og hva jeg har snakket med dem, virker dette gøy og bra. Tingen er også at det ikke er for seint til å gi input på ting som spillet burde hatt. Å spillet er mye lagt opp på ting som spillere har spørt etter. Men Zero Point er også flinke med egne ideer.

Men nå er det virkerlig slutt. =P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...