darker Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Topic sier vel det meste, sett litt rundt på ratt og pedaler til xbox 360, men eneste jeg finner er det originale MS rattet samt et fra mad catz eller noe i den dur. Har det aldri kommer noen flere ratt? Tenkte å kjøpe et for å spille Dirt 2 og NFS Shift når jeg får de spillene i hus, men siden det finnes så få ratt er kanskje bilspillene også dårlig tilrettelagt for bruk? Lenke til kommentar
StreptoOld Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Alle bilspillene er tilrettelagt for ms sitt ratt tror jeg.. Logitech har også et ratt: Logitech DriveFX. Lest litt om det og det virker som noe av det samme som MS sitt bare at det har bedre kvalitet. Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Det har kommet et ratt som virker seriøst heftig, og som vel kommer i enda en utgave i forbindelse med lanseringa av Forza 3. Fanatec sitt Porsche-ratt har 900 graders rattutslag, H-gir med clutch og Force Feedback, for å nevne noe av det. Mer info her: Heimesida til Fanatec. Prisen er nok dessverre noe stivere enn for MS sitt ratt... Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Logitech sin DriveFX har jo ikke en gang force feedback, som MS sitt ratt har? Lenke til kommentar
Huggiii Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Microsoft sitt funker jo bra... Dessuten er det billig og trådløst Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) rangert etter kvalitet (min rangering) 1. fanatec porsche wheel (har ikke prøvd, men utallige tester viser topp kvalitet) 2. microsoft wireless wheel 3. Joytech Nitro (uten FF, men veldig presist, hadde det hatt ff hadde jeg brukt det istedenfor microsoft) 4. Logitech DriveFX (axial FB, dritt ratt) 5. Mad catz wheel (vet lite om det, men tester viser dritt) Endret 22. september 2009 av 530xd Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Det er helt idiotisk at X-box ikke støtter alle ratt. Men har hørt det er det porsche rattet som skal være det grommeste. Får håpe på at det kommer noe nytt med tanke på Forza. Bare tungvindt for de som eier PS3 og PC og kanskje har bilspill til de og.. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 fanatec sine greier er jo ikke akkuratt av clas ohlson prisklassen kan du si, kjøper selv Microsoft sitt ratt når Forza nærmer seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå