mcgroven Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Det er like før en spillklassiker finner vei til iPhone. Les hele saken Lenke til kommentar
Santar Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Det er like før en spillklassiker finner vei til iPhone. Les hele saken Synd det ikke kommer på pc, men nå er jeg egentlig ikke noe fan av at en går tilbake å forandrer på allerede veldig gode spill. Som de gjorde med Broken Sword Directors cut, originalen var allerede kjempebra. Der synes jeg ikke den nye artstilen blandet seg godt med den gamle. F.eks nærbildene av karakterene passet nå ikke inn med resten av spille overhodet, i motsetning til de gamle nærbildene. Jeg synes det er kjempebra at Revolution enda er in business og holder på med eventyrspill, men jeg håper de lager nye spill istedenfor å tukkle med de gamle. Gjerne oppfølgere. Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Husker Beneath A Steel Sky godt fra back in the day, anbefaler alle som liker adventure spill å prøve det. Mener man kan få det gratis fra Good Old Games Lenke til kommentar
Einride Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 BASS + ScummVM = Funkar fint på Symbian-telefonar blant anna www.scummvm.org Lenke til kommentar
Santar Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Eller bare bruk Dosbox, for å få det til å funke 100% slik det skal. Scummvm får bare spill til å funke sånn omtrent slik de skal, jeg foretrekker derfor dosbox over Scummvm. Lenke til kommentar
Lubedal Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Husker Beneath A Steel Sky godt fra back in the day, anbefaler alle som liker adventure spill å prøve det. Mener man kan få det gratis fra Good Old Games Riktig, finnes her: http://www.gog.com/en/gamecard/beneath_a_steel_sky Spillte selv igjennom det for ikke så lenge siden, like bra enda, litt ekstra nostalgia at det var 1 av 8 spill som fulgte med til familiens første pc, jeg skjønte ikke bæret av den virtuelle verdenen da husker jeg (den i spillets VR verden altså). Tror jeg ville spillt på iphone når det kommer om jeg hadde brukt endel tid på å reise, kjekt å sitte med på bussen o.l. Spillte selv DotT på symbian en tid jeg tok mye buss, bra alternativ til musikk. Endret 16. september 2009 av Toxin Lenke til kommentar
Mr.T_InnleggNO Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Har hatt Beneath a Steel Sky med meg i lomma det siste halvåret. Funker fint med scummvm på DS Men dette er vel et godt alternativ til de som har iPhone... Endret 16. september 2009 av Mr.T Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå