Jikla Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 jeg drev å surfet litt på n4g i dag og fannt denne nyheten: Star Ocean: The Last Hope International Is Extremely Import Friendly By Spencer . September 15, 2009 . 12:15am Square Enix is raising the bar for their “international” editions, which usually have English voice acting and Japanese subtitles. Star Ocean: The Last Hope International also includes English subtitles. On top of that, this scan from Famitsu says players will be able to choose French, German, and other text options from a menu. You can also choose either English or Japanese voice acting. And since the PlayStation 3 is region free Star Ocean: The Last Hope International is probably the most import friendly Japanese RPG to date. Mark your calendar for February 4, 2010. That’s when the game comes out in Japan and that’s when you can import. Dette er jo ett bra tiltak fra square enix siden ps3 er region fritt og at de behloder jpn dub og eng sub. Dette er det eneste som har holdt meg vekke fra spillet for å si det sånn + at xboxen min begynner å ta kvelden. Noen andre som har planer om å importere? Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Mulig jeg skal ha det Må se hvordan det nye Star Ocean er i forhold til Star Ocean: Till the end of Time som var fantastisk, men også en smule Laaaaaaang Ble aldri ferdig med det, var jo 2 DVD'er :S Men lengden var også noe som gjorde det bra Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 Det er og snakk om en ekstra person i international versionen Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Har ikke Xbox360 lenger så fikk aldri prøvd dette når det var der, men av det jeg har hørt så skal det ikke være stort å glede seg til. Square har hatt en rekke mindre inspirerte spill de siste årene og jeg liker ikke trenden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå