Xp3ri3nZ Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hei har handlet 2 controllere og er på jakt etter noen PSN spill med 2 player har kjøpt et gjennom Playstation Store og det er Magic Ball det er greit nok men ikke helt konge. Kan noen anbefale noe til meg? Helst ikke spiltt screen eller slosse spill alla tekken Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Interpool spillet som kom ut er multiplayerspill uten split screen. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Calling all cars er vel et godt 2 player spill, ellers så har du pixelJunk racers (?) Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Ooo, PixelJunk Monsters og Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Kan anbefale Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars. Sinnsykt artig med en eller flere kompisser. Er fotball med radiostyrte biler. Video av det her: Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Kan anbefale Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars. Sinnsykt artig med en eller flere kompisser. Er fotball med radiostyrte biler. Video av det her: Ligger også demo av det på PS Store så vidt jeg husker, anbefaler trådstarter å prøve den for å se om spillet er aktuelt. Selv synes jeg det var artig, og hadde litt morro sammen med en kamerat. Hvis du vil ha en racer har man jo Wipeout HD, men det er split-screen (Noe Rocket-Powered... også er). Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 takk får tips skal teste det ut, ingen ting er bedre en å spille med en kompis kjekkere det en å spill over nett! Syns det er alt får få 2 player spill til ps3 Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Anbefaler Ragdoll Kung Fu på det varmeste. Sinnsykt morsomt, og du kan filme kampene dine og se de igjen senere eller legge dem opp på youtube. Morro spill på et vorspiel med kompiser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå