OneFiftyLashes Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hei, mitt creative Fatal1ty headsett gikk i stykker, og skal kjøpe nytt <_< . Jeg er på leting etter et bra headsett med mic Setter veldig pris på om noen kan gi meg noen tips om hva jeg burde kjøpe Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hvis du leter etter gaming headsett vil jeg anbefale G35. Kanskje litt dyrt, men verdt etter min mening. : ) Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Hvilken prisklasse hadde du tenkt å legge deg i da? Vanskelig å annbefale noe når man ikke helt hvilken prisklasse du ligger i. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg har også ødelagt mitt headset, vil gjerne ha samme hedset som marsipangris. Helst innenfor 400-500 kr. Håper du ikke ser på dette som en hijacking av tråden men jeg tror vi er ute etter det samme, ta gjerne med linker når dere kommer med forslag Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Emnetittelen er ikke beskrivende nok Bruken av emnefeltet følger ikke våre retningslinjer for oppretting av emner. Vennligst gjør emnetittelen mer beskrivende for tråden, slik at brukerne forstår hva emnet handler om før man klikker på den. En moderator vil måtte stenge tråden om dette ikke blir endret. Rapporter tråden når dette er gjort slik at en moderator kan fjerne denne meldingen. Reaksjoner på moderering skal taes på PM, ikke i tråden. Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Seberia fra steel series har jeg og nesten hele vennegjengen. koster 500 og er veldig gode å ha på. Eneste minuset er vel kanskje mikrofonen. Den er veldig grei fordi du kan feste den til t-skjorta, men lydkvaliteten er ikke så veldig bra. Men absolutt bra nok for det meste. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Seberia fra steel series har jeg og nesten hele vennegjengen. koster 500 og er veldig gode å ha på. Eneste minuset er vel kanskje mikrofonen. Den er veldig grei fordi du kan feste den til t-skjorta, men lydkvaliteten er ikke så veldig bra. Men absolutt bra nok for det meste. +1 Lenke til kommentar
psyched Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Mikrofon som ikke sitter fast i headsete er fy fy! EDIT: og logitech G35 så jo forferdelig ut! Har ikke sett styggere headset... Hvordan mic har dette headsete, og er det noen her med erfaring? SteelSeries Banshee Gaming Lurer også på om dette er et bra headset. SteelSeries SteelSound 4H Endret 4. oktober 2009 av backstabber Lenke til kommentar
PeanutButterJelly Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg bestillte nettopp Razer Megalodon Gaming Headset 7.1 Den koster skjorta og din førstefødte, men når det kommer til lyd i FPS'er så gjør det hele stemninga. Med Half Life 2: Episodene i mørket med heftig lyd og stor skjerm... det får håret til å krølle seg i håndflatene. Spar ikke på lyden.. spar på.. eh... spar penger på andre måter for pokker! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Fikk lønning på 4300 på lørdag så kansje jeg slår på stortromma Kan få det for 1220 Endret 5. oktober 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Mountainhome Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Steelseries 5H V2 Bra lyd, bra bass, supre å ha på, bra mic. alt for 600 kr hehe (har surround) Endret 7. oktober 2009 av Mrpain Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Tråden stenges siden trådstarter ikke fulgte tidligere oppfordring fra moderator om å endre emnetittel til å passe med våre retningslinjer for oppretting av tråder. En god emnetittel er viktig for at andre brukere skal forstå hva en tråd handler om før han klikker seg inn på den. Om trådstarter kommer opp med en bedre emnetittel kan han si fra til en moderator og gjenåpning vil bli vurdert. Tråden stenges. Reaksjoner på moderering taes på PM til moderatoren som postet denne meldingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg