Boll1 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 har sett litt på disse telefonene og det står mellom de eller og vente på noe nytt som kommer å er bedre hva synes dere?? skal ikke ha full tastatur, skal ha touch, passe bra kamra, bryr meg ikke hva den koster, heller ikke hvor stor den er, skal ha alt av teknologi og stash med andre ord det skal være den ultimate mobil,den beste du for! Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Skal du vente så blir du bare gående å vente. Mitt råd er å kjøpe det du har lyst på nå. Uansett når du handler så kommer det bestandig noe nytt som er bedre etterpå. Lenke til kommentar
Cevillan Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 har sett litt på disse telefonene og det står mellom de eller og vente på noe nytt som kommer å er bedre hva synes dere?? skal ikke ha full tastatur, skal ha touch, passe bra kamra, bryr meg ikke hva den koster, heller ikke hvor stor den er, skal ha alt av teknologi og stash med andre ord det skal være den ultimate mobil,den beste du for! Er litt i samme situasjon som deg. Jeg drømmer om at Samsung putter Android i Omnia II istedet for Windows 6.5. Nå ryktes det jo også at HTC skal putte Android i de råeste proff-telefonene sine (som du sikkert skjønner, er jeg stor fan av Android, som jeg tror blir det store fremover). Så jeg venter, Nokia N95 funker fortsatt utmerket... Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 kjøper omnia ii Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå