V. Haugen Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 - Annonseringen har skapt noen misforståelser, sier administrerende direktør i Tele2. Les saken her Lenke til kommentar
Gjest Tele2 er tvilsomme på personvern Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Jeg holdt på i nesten et helt år for å få de til å fjerne mitt HEMMELIGE telefonnummer fra kataloger. Kommer aldri til å bruke Tele 2 igjen. Lenke til kommentar
Gjest Ut av proporsjoner? Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hæ? Ut av proporsjoner? Hva slags språk er dette? Det er klin umulig at noe som helst kan ut av sin egen proporsjon. Sjekk norsk, for fanden! Lenke til kommentar
Gjest Marie Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Synes stuntet fra Tele 2 var artig jeg. Er Vollevik sin egen feil når han ikke har vett til å sikre seg ludo.no som domene. Hvordan er det mulig å ikke gjøre det før man lanserer et selskap med de ambisjonene han har? Lenke til kommentar
Gjest fritjof nansen Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Tele2 er et ufint selskap... de har 2 ganger førsøkt å portere mitt nr uten mitt samtykke.. :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg