Marius Røstad Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Ny oppdatering gjør HTC Hero bade raskere og norskere. Les saken her Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Selv om ikke 'æ', 'ø' og 'å' er plassert på tastaturet, fungerer det nå å f.eks. trykke "p", "a" for å få telefonen til å foreslå ordet "på". Før måtte man alltid holde inne og velge "æ/ø/å" for at den skulle foreslå ord med disse tegnene i, dersom man bare trykket på bokstaven der bokstaven var. Bare denne forbedringen er verdt oppgraderingen! Og, ja, den er usannsynlig mye kjappere etter oppgradering Endret 14. september 2009 av Daniel André Lenke til kommentar
Gjest OlaOla Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 At jeg kjøper en linuxtelefon som krever Windows for å oppdateres eller synkroniseres er like sannsynlig som at Siv Jensen blir finansminister i en ren SV-regjering med Kristin Halvorsen som statsminister og Kåre Willoch som landbruksminister. Lenke til kommentar
Gjest Anders Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Jeg kjenner at jeg blir litt iritert over at ett opensource prosjekt som dette ikke leverer oppdateringsprogramvare til noe annet enn Windows :@ Lenke til kommentar
Gjest A.H Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Magic har tydeligvis bare gått rett i glemmeboken.....drit i dem som har brukt 1000vis av kroner på en magic!!! *sinna* Lenke til kommentar
Gjest Knut Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Flere som er irritert over hva de har gjort med inntasting på f.eks. SMS? Jeg bruker ikke ordbok eller prediktiv skriving og har deaktivert dette i innstillingene. Likevel er den fordømrade ordboka aktivert hver gang jeg skal skrive en SMS, det var den ikke før da "husket" den valget ditt. Og når jeg skrur den av når jeg skal skrive en melding og så skal sette inn et tegn (bruker kompakt QWERTY) så blir den fordømrade meg aktivert igjen når jeg går tilbake til ABC. I tillegg så har de lagt til automatisk mellomrom når du bruker punktum eller komma, uansett om du har aktivert prediktiv skriving eller ikke. Men ikke pokker om det blir automatisk stor bokstav etter punktum. Irriterer meg grenseløst over dette. Lenke til kommentar
Gjest Foffen Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hva med linux? det er jo linux på tlf, men kan ikke synkes osv mot en pc med linux på. :-( Lenke til kommentar
Gjest Tha Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Norske menyer ja.. Min favoritt er "Bank for å lage" som det står når man skal skrive en ny tekstmelding:-) Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Noen som har prøvt? funker det bra ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg