mcgroven Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Uncharted 2 og Forza Motorsport 3 har gått i trykken. Les hele saken Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Og jeg gleder meg! Til forza Endret 14. september 2009 av Iceman™ Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Er utruleg klar for FM3. Gledar meg gløgg ihjel til demoen som kjem om nokre dagar. Koste meg mykje med Uncharted 1 òg. Blir vel å investere i ein PS3 slim i vinter tenkjer eg, og då er Uncharted 2 eit av dei spela som er øverst på lista. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Gleder meg stort til begge tittlene selv om jeg heller mest imot forza 3 siden bilspill er det jeg liker aller best å spille på konsoll. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 10 dager til nå folkens.. Føler på meg at dette blir en av de demoene jeg kunne spilt konstant fram til spillet kommer ut, selv om det ikke hadde kommet ut før neste år! Sist jeg gjorde det, var med Carmageddon 2 demoen! Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Nice, gleder meg til Uncharted 2 Skal bli digg å dra på nye eventyr med Nathan Drake:D Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hmm, jeg fikk akkurat mail fra PR sjefen til Nordisk Film som sa at UC 2 kommer ut 14.10 Lenke til kommentar
Terje Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Gamestop sa også 14.10 til meg på lørdagen Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Gleder meg til begge. Begge ser rett og slett fantastiske ut Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Forza 2 og Uncharted var begge mega slagere her i gården, så da er det ikkje så unaturlig å si det at eg gleder meg noe enormt til begge disse titlene Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Venter i spenning på Forza Motorsport 3! Har preordra LCE. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Ser frem til begge, men Uncharted 2 mest Lenke til kommentar
eriku Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Tomler opp for dette! Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Det er hovedsaklige en ting som gjør at Forza Motorsport stort sett faller igjennom hos meg og det er mangelen på god ratt og pedaler mulighet, med Gran Turismo 5 kan jeg benyttet mitt Logitech G25 ved å koble det til PlayStation3, at Xbox360 ikke har støtte for noe slikt gjør ta bilspill aldri tar helt av hos meg til denne konsollen, uansett hvor gode bilspill som leveres. Kan si hva mann vil om Forza Motorsport 3 vs Gran Turismo 5, men uten noen skikkelige ratt, pedaler og gir-løsning så vil alltid Gran Turismo og PlayStation3 / PC med støtte for Logitech G25 være det soleklare valget. Nå har jeg uansett vært så stor fornøyd med Gran Turismo 5 Prologue at jeg tviler sterkt på at Forza Motorsport 3 vil toppe det uansett Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) G25 blir ganske flaue saker når du sammenligner det med ordentlige ratt/pedaler: Fanatec. Fanatec leverer de "offisielle" FM3-rattene i samarbeid med Turn 10. Men vi tilgir at du ikke akkurat er oppdatert GT5P er en demo, FM3 vil toppe det uten problemer. InsideSimRacing testet FM2 vs GT5P, og FM2 vant så.. Endret 15. september 2009 av Alpha Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Blir gøy å endelig få et racingspill til i samlingen, så Forza gleder jeg meg stort til. Men jeg må si at det virker som om jeg er ganske alene om å spille bil-spill med kontroll? Ser jo nesten bare snakk om G25 og ymse andre av Guds ratt-kontrollere hvor enn jeg er. Uansett er det beklagelig at jeg ikke får spilt Uncharted 2 enda da økonomien per dags dato ikke tillater en PS3. Uansett vil jeg nok uansett prioritere å oppgradere PCen min først. for jeg ser det har kommet (og vil komme) mange flere spill til PC jeg har lyst på enn jeg har tidligere trodd. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Ah, det blir herlig med uncharted 2! Skal forhåndsbestilles! (steelbook ) Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) G25 blir ganske flaue saker når du sammenligner det med ordentlige ratt/pedaler: Fanatec. Fanatec leverer de "offisielle" FM3-rattene i samarbeid med Turn 10. Men vi tilgir at du ikke akkurat er oppdatert GT5P er en demo, FM3 vil toppe det uten problemer. InsideSimRacing testet FM2 vs GT5P, og FM2 vant så.. Ja dem nye rattene til Fanatec skal koste mye mer en Logitech G25 til PS3/PC Så faktisk et ratt som kostet 460 euro uten porto og tollavgift.. Og dem andre tilø 160 euro kan ikke måle seg med G25 desverre RamGuy: Her er jeg faktisk enig med deg med du sa tidligere i denne artikkelen Endret 16. september 2009 av Toman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå