Slettet-P4UHS Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 skulle kjøpe noe for første gang derfra og regna med at det gikk bra, men dagen etterpå får jeg beskjed om å bevise at jeg er den jeg sier ved å : Please email or fax us the following to prove your id : - Credit Card Statement Showing Billing Address and Credit Card Number used - Mailing Address from a bill and front and back scans of the card used in Question. - Drivers license and/or passport showing proof of ID. nå har jeg ikke førerkort enda (jobber med saken) ELLER pass så det utelater de to alternativene som jeg er veldig usikker på....noen som har gjort de to første metodene? hvordan gjorde dere det? HVA gjorde dere? jeg forstår de liksom ikke x) det er vanskelig å forklare, men jeg skjønner ordene, menn ikke meningen for å si det sånn takker for raske svar! (noe som jeg håper på siden fristen går ut i dag) Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Virker mistenkelig, denne saken her. Jeg pleier å betale med VISA når jeg handler på nettet, og da kun via https-sikrede nettsider som jeg vet fra før at jeg kan stole på. Opplegget som du nevner her er noe jeg *ikke* ville stolt på. EDIT: Virker mer som et svindelforsøk enn noe annet. Ingen seriøs nettbutikk ville spurt deg om å fakse/sende pr epost bevis på identifikasjon. Endret 14. september 2009 av Kharan Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Send mail til VGP og spør dem, dette høres veldig mye ut som et svindelforsøk. Nettsiden skal være trygg og sikker etter det jeg har hørt (har ingen egne erfaringer med den), men dette her høres mistenkelig ut.. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Jeg har forhåndsbestilt Demon's Souls derfra og jeg fikk ikke sånn som du fikk. Dette er første gang jeg bestiller noe derfra, så har ingen erfaring om hvordan de er. Jeg ville sendt de en mail for det hørtes ganske rart og mistenkelig ut. Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Har handlet en del fra Videogameplus.ca, og aldri blitt spurt om noe slikt. Hvilken betalingsmetode er det du benytter deg av? Lenke til kommentar
melbye Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hva skulle du kjøpe? Lenke til kommentar
Slettet-P4UHS Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 playstation 3 med blazblue var det. skulle betale med visa. men har skaffet ps3 på andre måter nå siden de var så suspekt... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Aldri opplevd noe sånt. Alltid vært knall med den siden. Raskere levering enn CDON nesten, og de har lager i selvfølgelig canada mens CDON enten i england eller noe sted i norden. Greit å bestille spill som har sein release i EU derfra og bare sjekk etter sonefri. Liker den mer enn Play-asia, mye mer brukervennelig. Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 En kompis som gjorde det samme, gikk helt fint det. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) står dette på Playstation 3 tab'en: Skjul # Placing an order does not guarantee shipment. We reserve the right to cancel or modify any orders. Customers may be asked for Proof of ID before order is Released and Shipped. THIS SYSTEM IS SHIPPED DHL EXPRESS Dem informerer jo om det før man handler! edit: kilde Endret 19. september 2009 av Cerandin Lenke til kommentar
Slettet-P4UHS Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 står dette på Playstation 3 tab'en: Skjul # Placing an order does not guarantee shipment. We reserve the right to cancel or modify any orders. Customers may be asked for Proof of ID before order is Released and Shipped. THIS SYSTEM IS SHIPPED DHL EXPRESS Dem informerer jo om det før man handler! edit: kilde virker allikevel suspekt, siden det er på den måten. men du har rett. var rett og slett litt blind. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå