Gå til innhold

Red Faction Guerrilla skjermen bare blinker når eg spiller hjelp!

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg Red Faction Guerrilla og første dagen eg spillte det så gjekk alt helt fint. Men dagen etter nå eg sko spille så blinker bare skjembilde hele tiden inne i menyen og i spillet. Det er helt umuligt og spille skjermbilde viser d det skal men skjermen blinker til svart 1 gang i sekundet! Kjører Windows 7 64 bit og Geforce 8800GTS. Noen som kan hjelpe meg?

Nå som eg ikke kan spille det så har eg driiid lyst til å spill! Det er rett før eg installere windows 7 32 bit får eg har en mistanke om det kanskje er får eg har win 7 64 bit. Men det er i grunnen merkelig får det virka jo i går helt fint!

Fant ut at visst eg kjører det i window mode så slutter blinkingen men da viser bare 35 prosent av bilde så det er hverfall ikke akktuelt! Håper det er noen her som kan hjelpe meg finne en løsning!

Blinkinga er så frustrende pga at nå den blinker så er skjermen svart i 1 sekund så kommer bildet så blir det svart 1 sekund sånn holder det på!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har jo oppdatert skjermkortdriverene gjekk inn på www.Nvidia.com og lasta ned dei nye velgte 8 serien siden eg har 8800 GTS. Så eg trenger noen mer tips... premie til den som finner det ut!

Bakgrunns prog. som virus programmer, MSN, Skype, PoP-Ups fra nettet som du ikke har lukket, alt slikt. prøv å stille ned grafikken litt, eller sett "Refresh Rate" ned i grafikk-instillinger. hvis du har 60 så sett ned til 59 (eller mindre) jeg selv har en monster maskin som sliter bitte litt med 60 Hz refresh rate

Lenke til kommentar

Hmm får ikke stilt refresh rate på det spillet merkelig! Hmmm eg har jo en 48 tommer LCD Tv så det kan jo kanskje ha noe med det å gjør? Tror den er på 50 HZ. Har en vanlig 19 tommer pc skjerm LCD skal eg prøve den ? Tror dere det hjelper?

Neste step er å installere win 7 32 bit. Begynner å tro at det kan vere det men eg har fått det til med win 7 64 og! hmmmm

Lenke til kommentar

Ok eg fant løsningen! Eg installerte Win 7 32 bit og da virka det plutseligt!

Merkelige greier siden det virka på win 7 64 bit den første dagen men etter eg restarta så gjorde det ikke det! Og tro meg eg har prøvd det meste!

Litt kjipt at eg må ha installert win 7 32 bit bare pga red faction men men det er verdt det får min del!

Lenke til kommentar

Off eg fårstår ingenting nå i dag skjedde det samme i gjen! Blinking!! Har prøvd alle oppøsninger å alt! Hvorfor virker det bare 1 dag så kommer det blinking?

Men fikk det til men da må eg kjøre i window mode å det er jo ikke så kjekt!!

Merkeligste buggen eg har vert borti!

Lenke til kommentar
Off eg fårstår ingenting nå i dag skjedde det samme i gjen! Blinking!! Har prøvd alle oppøsninger å alt! Hvorfor virker det bare 1 dag så kommer det blinking?

Men fikk det til men da må eg kjøre i window mode å det er jo ikke så kjekt!!

Merkeligste buggen eg har vert borti!

da eg det kansje noe gale med sjermkortet ditt

Lenke til kommentar

høres på en måte ut som om det er en config fil eller noe som blir justert etter første oppstart, men det er pur spekulasjon. Tror jeg kanskje ville lett litt i mappene for å finne noe som kunne minne om slikt. Ofte gir .cfg filene en mer fullstendig oversikt over settings i spillet enn hva du får fikset ingame.

Du kan jo evt også sjekke om denne er endret med senere dato enn da du installerte spillet.

bare en tanke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...