Åsmund_InnleggNO Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Hei. Dette er selvsagt veldig småpirk og ikke så veldig alvorlig Når musepekeren er over en link endres den til en hånd. På gamer.no innenfor der artiklene er, så er den hånda konstant. Er det mulig å endre dette til normalt? Det er bittelitt plagsomt. Lenke til kommentar
TST Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Slik er det ikke hos meg. Hvilken nettleser bruker du og hvilken versjon? Er du snill å tar et skjermbilde også, så vi er sikker på at vi forstår deg rett her? Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Jeg og får denne hånden Bruker forøvrig IE 8... EDIT: Prøvde å ta print screen av musepekeren, men den forsvinner når jeg legger det inn i paint.. Mulig å omgå dette? Endret 14. september 2009 av LinoraN Lenke til kommentar
joneoverland Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 samme her i IE8. aldri lagt merke til det hjemme så usikker om det er sånn i firefox Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Ser ut til at det er en tag som ikke er lukket en plass. Får dette også i Opera (10). Lenke til kommentar
TST Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Vi skal kikke nærmere på dette så raskt som mulig. Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Ser ut til at dere har minst en <div> i en <a>. Hele 70 warnings med Tidy? Tsk,tsk,tsk... Lenke til kommentar
darker Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 skjer ikke med FF 3.0.13 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå