Gå til innhold

Age of Conan Registrering

Anbefalte innlegg

I går kjøpte jeg meg Age of Conan, men da jeg skulle registrere spillet oppstod en del problemer:

1) Ser ut til at jeg må betale en slags moms fra EU for å starte å spille og at jeg må velge hvor lenge jeg vil registrere meg.

2) Jeg valgte betalingsmåten til "prepayed card", er ikke dette et slags kort jeg må kjøpe i butikken? men alikevel stod det at jeg måtte skrive in koden til dette kortet men jeg har jo kjøpt spillet og ikke noe gamecard?

Setter pris på svar da jeg er meget forvirret.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg forstår ikke helt hva du mener med dette EU-moms-greiene. Det hele er lagt opp slik at det er spillnøkkelen (serial key) som avgjør hvilken region kontoen din tilhører, altså har du en EU-nøkkel med mindre du kjøpte spillet i en amerikansk eller asiatisk nettbutikk.

Du skal også ha fått med en måneds gratis spilletid da du kjøpte spillet, og denne legges til kontoen din i det du aktiverer spillnøkkelen. Du trenger vanligvis ikke rote med betalingsmåter før det har gått en måned. Gå til https://register.ageofconan.com/account og skriv inn brukernavnet og passordet du har valgt i feltet til høyre (hvis du ikke har gått gjennom registreringen enda, skriv inn nøkkelen din i feltet til høyre). Når du kommer til selve kontosiden, bla nedover til du finner "View My Subscription", og trykk der. Det skal framgå av det som står her om kontoen din er aktiv, spillbar, og når du neste gang må betale for å få lov til å spille videre - vanligvis en måned etter at du først aktiverte nøkkelen.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...