Apoc_ Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Jeg skal kjøpe nytt kabinett. Jeg har funnet to som er aktuelle. Det er dette Aero kabinettet: http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/5/.../newsdet582.htm Og dette LianLi kabinettet: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC6099B Jeg har ikke noen erfaring med Aero så jeg vet ikke om det er noe skitt. Hva anbefaler dere? Eventuelt andre kabinetter? Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Aero-saken er nesten identisk med Raidmax, som jeg har. Det er et greit kabinett hvis du ikke er kresen, men det kan bli litt trangt. Hvis Aero'en er av stål, er det litt tungt også. Lian Li er kvalitet. Romslig, solid, stilrent og meget fint å jobbe i. Lett å bære med seg på LAN også. Du får i grunn hva du betaler for her. Hvis du vil ha min mening, er det Lian Li all the way (på tross av prisforskjellen ). Jeg liker utseendet, størrelsen og materialet (aluminium) bedre. Kan jo nevne at jeg selv bytter fra nevnte Raidmax til et Lian Li om noen dager. Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Heisann.. Jeg ville nok valgt Lian Li.. De er kjent for meget god kvalitet, smarte løsninger osv.. Dessuten må jeg innrømme at jeg selv liker det enkle, elegante designet meget bra.. Som sagt får du nok det du betaler for ja.. Men, jeg tror ikke du vil angre.. Lenke til kommentar
_NiXoN_ Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Det lian li kabinettet ser jo veldig bra ut da! Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 19. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2003 Takker for svar. Da blir det LianLi slik som jeg hadde tenkt. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 vel jeg har det aero kabinettet kan si at det er langt fra trangt med plass,den er lagd av lett stål altså ikke så tung,anbefaler det for alle som har lyst på et billig og bra kabinettet + så ser det fett ut og gir mye for penga. Men gå for lian li hvis du har penga koster jo tusen lappen mer. Blir som å samme ligne en peugot til 200 000 med en merce til 800 000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå