Leoron Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Jeg har fått en tilbakemedling fra en kompis. Han sa at siden til bandet vårt + festivalen vi arrangerer ble litt rar. Hvis noen av dere gidder å gå inn på linken i signaturen min og ta en titt så blir jeg veldig glad. I tilbakemeldingen din vil jeg gjerne vite om det så greit ut eller ikke. Og hvilken browsen du bruker. Hvis alt er på trynet der, så si gjerne hva som blir galt. Siden ar laget med flere programmer. (Swish 2.0., Photoshop 7.0, Frontpage og andre små programmer). hvis jeg må forrandre på siden (bruke andre programmer til mekking) så vil jeg fremdeles at designen/layouten skal se nogenlunde lik ut. Jeg har ikke sett andre sider som ligner og det liker jeg. Alt er tegnet i Adobe PS 7.0. jeg holder på nå og lære meg dreamweaver (et fantastisk program som jeg gjerne vil lære mer om). Ja. Jeg vet jeg har brukt frontpage litt her, men ikke klag på det. jeg skal fikse på det når jeg føler meg kompatibel nok i dreamweaver. Alle tilbakemeldinger bil satt stor pris på. takk. Lenke til kommentar
b-urn Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Morsomt design. Litt grått kanskje. Internet Explorer 6.0: Siden så helt grei ut i fullskjerm. Hvis jeg endrer størrelsen på bildet, så detter innholds-framen din ned til venstre. Bruker du DIV/IFRAME + css for å plassere den? Man kan få slike problemer ved å bruke relativ posisjonering i CSS. Netscape 6/7: Så helt grei ut i fullskjerm, bortsett fra at plassering av tittel på Arch Nemesis-side (den som kommer opp først) datt litt langt ned. Har noe med posisjoneringen din å gjøre. Samme problemet som i IE ved resize. Opera 7.03: Tittel i forsiden er plassert litt langt ned i forhold til "knappe"-bakgrunn, men ikke så langt som i Netscape. Samme problem som i de andre browserne ved resize. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå