asad Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Er det noen som vet? Jeg finner ikke ut av det..Jeg prøvde forresten å bruke Riva tuner, men det funket ikke.Det står at driveren ikke er "supported". Det finnes vel en systemfil eller noe der jeg kan forandre på det>? Lenke til kommentar
asad Skrevet 19. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2003 jeg har forresten en modda 9500->9700 driver. Lenke til kommentar
Howard Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Støtte for W-buffer er såvidt jeg vet fjernet av både ATI, NVIDIA og Microsoft. Z-bufferen gjør jo forsåvidt samme nytten Hvorfor vil du egentlig enable W-buffer? Problemer med "korrupt" grafikk i spill? Lenke til kommentar
asad Skrevet 19. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2003 Hvor enabler jeg Z-buffer da? Grunnen til at jeg spør er at et spill jeg spiller nå, skal visst kjøre glattere med W-buffer på. Er Z-buffer det samme? Kan jeg enable det? Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Z eller W buffer er en dybde sjekk for pixler (om dem skal vises eller ikke), dette er noe som er nødvendig. W-buffer gjør en mer jevnt sjekking og hjelper til å hindre såkalte z-buffer feil (pixel og polygon popping). Som nevnt støtter ikke R300 w-buffer. Lenke til kommentar
asad Skrevet 19. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2003 Z eller W buffer er en dybde sjekk for pixler (om dem skal vises eller ikke), dette er noe som er nødvendig. W-buffer gjør en mer jevnt sjekking og hjelper til å hindre såkalte z-buffer feil (pixel og polygon popping).Som nevnt støtter ikke R300 w-buffer. Støtter det heller ikke Z-buffer heller da? Siden det er det samme? Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 W-buffer hjelper kun i 16bit, ikke 32bit. Kjører du spill i 16bit? (Dette i følge ATI support og Bohemia Interactive - Operation Flashpoint) des,OUT! Lenke til kommentar
asad Skrevet 19. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2003 jeg kjører i 32 bit. Ok, takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå