Gå til innhold

Gamestop tilbud med PS3 med større harddisk?

buzo

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å benytte meg av Gamestop's tilbud om å bytte inn gammel PS3 og 2 spill osv mot en ny PS3 Slim. Jeg har fra før en 40 gb PS3. Den har jeg byttet harddisk i, jeg har satt i en på 250 gb. Problemet nå er at jeg ikke finner den gamle 40 gb harddisken, og lurer derfor på om Gamestop vil godta min gamle PS3, med 250 gb harddisk i stedet for 40 gb?

Endret av Jnordg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter å ha letet som en gal, fant jeg faktisk 40 gb harddisken. Er akkurat kommet hjem etter en 4 timer lang busstur til Harstad, der jeg fikk byttet til den lekre Slim! Merker meg at den er ganske stille i forhold til min forrige.

Joda, tok backup av savegames, selv om ikke alle savesen lot seg kopiere. F.eks. Killzone 2 saven fikk jeg ikke tatt backup av, merkelig nok.

Er veldig fornøyd, ikke tvil om at PS3 er 'the console of choice' nå! For stadig flere. :)

Lenke til kommentar

Jeg byttet inn Rainbow Six Vegas 2 og LittleBigPlanet. Jeg hadde i tillegg en liten bunke X360 spill som var i perfekt stand, som de tok i mot og slo av på prisen. Så jeg betalte bare 45 kr. i mellom for en splitter ny PS3 Slim! :whistle:

Men jeg fikk en liste over spill de ikke tar inn på dette tilbudet, den er ikke så lang.

Den er følgende:

Disse kan ikke benyttes ved PS3 Slim tilbudet hos Gamespot

- Genji

- Guitar Hero World Tour

- Haze

- Pro Soccer 8

- Uefa 08

- Unreal Tournament 3

Videre sa de at når du leverer inn den gamle PS3'en, vil de helst ha med alt som fulgte med da du kjøpte den opprinnelig. Altså kabler, strømledning, nettverkskabel, Sixaxis (eventuelt Dualshock 3)

Og original harddisk.

Merk at det følger ikke med nettverkskabel i Slim pakken.

Lenke til kommentar

Sweet. Da blir det nok PS3 slim på meg også gitt. Har en del gamle spill jeg gledelig blir kvitt så skal nok få dumpa prisen littegran.

Edit: Hvor mye gir de for hvert spill? Kan man få igjen penger vis man har med nok spill?

Endret av Pesico
Lenke til kommentar

Det varierer hvor mye du får for hvert enkelt spill. Av X360 spill jeg hadde var det bl.a. Halo 3, Gears 2, Bioshock, Assasins Creed, GTA4 og noen flere. GTA4 fikk jeg 85kr for. Halo 3, Orange Box, Gears2, COD4 fikk jeg 55kr. pr. stykk. Men jeg hadde et par andre spill også der.

Tilsammen dekte det ihvertfall nesten det 'ekstra' gebyret du må ut med i tillegg til gammel maskinen og de 2 PS3 spillene.

Jeg har prøvd forgjeves å selge disse spillene lokalt, via en lokal nettside, som også har annonse marked. Ingen henvendelser. Så da tenkte jeg at det var like greit å bli kvitt dem på Gamestop.

Og ja; du kan velge å få penger rett i handa for spill. Så har du med spill til over 399,- (eller var det 499,-?), så får du penger igjen.

Lenke til kommentar
jeg har en ps3'ern med 80 GB. Kan jeg bytte inn den mot en slim?

Javisst, det går helt fint. Jeg forstår det slik at du kan bytte inn uansett hvilken tidligere modell av PS3, forutsatt at det er en 'norsk' PS3. Husk bare på at du må ha den originale harddisken, og så mye som mulig av det utstyret som fulgte med da du kjøpte den.

Endret av Jnordg
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...