qweac_InnleggNO Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Vurdere sterkt å kjøpe dette, men har noen spørsmål:Funker det bra til Dette rattet? Har nesten det samme rattet. Fungerer meget bra... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Et par bilder jeg tok på PS3 Lenke til kommentar
Hanssenen Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Vurdere sterkt å kjøpe dette, men har noen spørsmål:Er det bra online-system?( på ps3 versjonen) Er det bra gameplay, det har fått gode kritikker, men noen ser ut til å hate det!? Funker det bra til Dette rattet? Er det gøy? Hvilke biler kjører dere? Jeg har PS3 versjonen og onlinebiten jeg har testet virker meget bra, spillet støtter mic og det virker generelt stabilt. Gameplay er perfekt, dem som "hater" det er nok personer som på godt Norsk ikke har helt peiling synes nå jeg. Dette er ikke MarioKart... Ang rattet vet jeg ikke... Om spillet er gøy? Et stort JA, anmeldelser generelt gir spillet meget bra og gamere der ute virker som dem virkelig koser seg med Shift. Jeg selv synes dette var jævlig bra da jeg ikke er interisert i en bil simulator ala det kommende Forza og Grand Turismo men mer på fart og morro. Er du kjapp kan du kjøpe det fra Elkjøp sin hjemmeside til 399,- ink frakt før helga er over... Takk for kjapt svar! Du overbeviste meg, det er nå bestilt fra elkjøp B) Hadde vært gøy om folk hadde lagt ut sin online-id, så kan vi spille sammen! Gleder meg Lenke til kommentar
Hanssenen Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Forresten, off-topic dette her, men hvordan velger jeg profilbilde? Jeg finner bare personlig bilde, og det vises ikke i forumet:P Flaut, men finner det ikke ut! Lenke til kommentar
Sparks50 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Kontrollpanel/endre avatar. Lenke til kommentar
Underkiller Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Kan noen bekrefte om dette rattet funker til Need for Speed Shift? http://www.microplex.no/WebPages/Produkt/P...g%20Force%20Pro logitech driving force Pro Ps! Hvor finner man sånn info til hvilke spill som støtter hvilke ratt? Endret 23. september 2009 av Bodylotion2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Takk for kjapt svar! Du overbeviste meg, det er nå bestilt fra elkjøp B) Hadde vært gøy om folk hadde lagt ut sin online-id, så kan vi spille sammen! Gleder meg Min PSN-ID er: LarZen Får håpe du liker spillet Lenke til kommentar
Sparks50 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 1.01 Patch er ute for alle platformer. changenotes I NFS README for PC: - General game stability and performance improvements- Added mouse support - Added LAN support http://www.gamershell.com/news_84300.html Lenke til kommentar
Hanssenen Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Takk for kjapt svar! Du overbeviste meg, det er nå bestilt fra elkjøp B) Hadde vært gøy om folk hadde lagt ut sin online-id, så kan vi spille sammen! Gleder meg Min PSN-ID er: LarZen Får håpe du liker spillet Takktakk, nå må jeg nesten inn på ps3en og legge deg til! Noen andre som har lyst å være med? bare å legge ut PSN-IDen din! Har fått spillt spillet litt, og det er utrolig gøy!Eneste problem er at når jeg har på pro, eller hva det er, så sladder bilen min utrolig fort, noen forslag? P.S. Min PSN-ID er: hanssenen, bare å legge meg til! Endret 23. september 2009 av Hanssen Lenke til kommentar
Underkiller Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jeg leser på engelske forum at veldig mange sliter med å få til å kjøre med ratt og pedaler på NFSS. De sier det er et helsikkes arbeid med å kalibrere, og selv da funker nesten ikke rattene. Noen her som kan bekrefte dette? Lenke til kommentar
Underkiller Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Kan man ikke spille 2 player med split screen på en konsoll? kun online man kan spille mot andre? Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Det med ratt stemmer litt, noen biler er helt jævlige å kjøre med ratt og noen ikke, savner mer motstand og tyngde i rattet som du kan stille inn på for eks Dirt 2 B) Lenke til kommentar
Underkiller Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Utrolig skuff at shift ikke støtter split screen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå