Toman18 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Published by: Electronic Arts Developed by: Slightly Mad Studios Release Date: September 15, 2009 Genre: Racing Sitater: One of the best Need For Speed game of all time, sitat fra IGN.com EA starts from scratch and comes up winning big. Need for Speed Shift is a glorious return to greatness (and even excellence) for EA's seminal racing franchise. Anmeldelser: http://ps3.ign.com/articles/102/1023568p1.html 9/10 Videoreview!! http://www.gamereactor.se/recensioner/1933...Speed%3A+Shift/ 8/10 http://ps3.ign.com/articles/102/1023323p1.html. IGN UK 8.7/10 Bilder: Need For Speed Shift har jeg gledet meg til en stund, har savnet et bra Need For Speed spill, så dette er et lyspunkt i tunnelen vil jeg si... Spillet ser også fantastisk ut med flotte bilmodeller, god flyt, dashboardview som ser nesten helt ekte ut og inne i dashboard så beveger kamera seg så man får en smak av realisme!! Dette blir helt konge, spesielt jeg som har G25 og vil at en simulator skal spilles med ratt!!! Føles 15x mer ekte en med standard kontroll... Endret 19. september 2009 av Toman Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Mehh.. Har gitt opp NFS, før hvert spill har dem sagt "dette vil bli det beste NFS spillet", men hver gang har det sugd balle. Selv om IGN sier at det er flott, skal det mer enn det for å løfte vekk den GIGANTISKE vekten som det står "skeptisk" på fra magen min. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Det er vel utviklerne av Burnout: Paradise som har laget Shift? Virker veldig bra, mulig dette blir det første Need For Speed jeg kjøper. Har kun lånt de andre av kompiser. Får håpe det kommer en demo av det snart. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Meh...søppelkasse-spill. Venter til spillet kommer under 200-lappen før jeg går til innkjøp av et NFS-spill. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Nei NFS Blir bare dårligere og dårligere. Siste jeg likte var hot pursuit 2. Håper over dette Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 I rettferdighetens navn så ser dette ut til å være ett skritt i riktig retning. For min del er det forza som gjeder i høst, men kanskje jeg tester dette når det ligger i billig-kurven. Lenke til kommentar
Sparks50 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Skulle ønske de heller kunne tatt fra den originale NFS 1 road and track, som hadde realistiske kjøreegenskaper på vanlige veier med trafikk og politi. Det var en god kombinasjon! Endret 12. september 2009 av Sparks50 Lenke til kommentar
Smurfen_InnleggNO Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 IGN ga shift 9/10 Editors choice... samme gjorde xbox magazine eller hva det nå en heter O.o Lenke til kommentar
Whigga Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Giant Bomb sin quick look er verdt å se . Endret 12. september 2009 av Whigga Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 12. september 2009 Forfatter Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Synes den quick looken var imponerende, og det ser ut som at grafikken kan måle seg med Forza 3 lett, bilmodellene er fine men ikke på høyde med GT5P Jeg tror EA har noe på gang siden dem 3 siste NFS spillene har vært helt rævva, Undercover, Prostreet og Carbon Dem beste jeg har spilt er NFS 3, Most Wanted og NFS Hot Pursuit 2 , så håper dette kan gi meg en god feeling tilbake til NFS serien Endret 12. september 2009 av Toman Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 Spillet koster 399kr på OBS til dem som er interessert, jeg skal ihvertfall kjøpe det der..!! Lenke til kommentar
Moxm Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Spillet koster 399kr på OBS til dem som er interessert, jeg skal ihvertfall kjøpe det der..!! For shift? har coop obs her på Jessheim. sjekk i mora.. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Jepp, står i kundeavisa til Coop Obs også: http://www.coop.no/ncms.aspx?id=B6DD6359-5...1&tmid=1341 "399 pr stk. For PS3 eller Xbox, i salg fra torsdag 17. september" Lenke til kommentar
Erik Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Giant Bomb sin quick look er verdt å se . Så underholdene som de er så mistet jeg det lille jeg hadde lyst på spillet akkurat når jeg så det. NB! Giantbomb.com er konge og har de beste spill- og ikke-spill-relaterte videoene på nettet^^ Lenke til kommentar
Moxm Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Jepp, står i kundeavisa til Coop Obs også: http://www.coop.no/ncms.aspx?id=B6DD6359-5...1&tmid=1341 "399 pr stk. For PS3 eller Xbox, i salg fra torsdag 17. september" Å jeg ditt på Torsdag:) Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 Samme her Men så at Gamereactor.no ga 6/10 Har ikke alltid stolt på anmeldelsene der, men noen av anmelderene er der er ganske gode, Petter Hegevall og Jon Cato Lorentzen liker jeg best i gr sidene Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Utifra QB's quick look har jeg noen få ting å påpeke.. cockpit-view har jeg lekt meg med i PGR3 og 4 i ganske mange år nå. AF'en på veien er forferdelig, lastetimene er latterlige og bilene så ut til å ligge rart på veien. Men nå skal jeg ikke la en lavoppløst flash-video gi for stort inntrykk. Utviklerne må virkelig prøve skal de gi meg interesse for denne tittelen. Navnet alene assosierer det med så mange dårlige titler og sier automatisk 4/10, men jeg får vente til en evt. demo før jeg uttaler meg for mye. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 9.1 Må nesten vurdere dette jeg nå, uff.. stakkars lommebok Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 1UP var iallefall veldig positive til det i Podcasten sin, og syntes spillet var veldig "intenst". Som han ene sa: "Det skal ikke være komfortabelt å kjøre en bil i så store hastigheter, og den følelsen og respekten for det beistet du kjører har Need for Speed: Shift virkelig klart å skaffe". Lenke til kommentar
Erik Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 For meg virka GT reviewet helt feil, han snakket mye om at spillet hadde store mangler (innenfor replay-muligheter, "pimping" osv.) og at damage-modellen var ikke så bra visuelt og fysisk. Så det virka ikke som et 9.1 spill ut ifra det de sa. Jeg venter MYE heller på Forza 3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå