- FuzioN Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Spill X under 200,- Denne tråden er laget for å liste opp spill folk vil ha under 200,- og poster dem er her hvis man finner dem til under 200,- (ekskludert frakt). Jeg fikk ideen fra denne tråden på Diskusjon.no, og tenkte; hvorfor har vi ikke en sånn tråd på dette forumet? Så tanken er at man lister spill man ser etter, så poster folk når man ser ett slikt tilbud. Wanted: Call of Duty 4: Modern Warfare - Game of the Year Edition Call of Duty: World at War Resistance: Fall of man Resistance 2: Rise of man LittleBigPlanet inFAMOUS [PROTOTYPE] Killzone 2 Guitar Hero: Metallica Wanted Upcoming Games: Heavy Rain Uncharted 2 Gran Turismo 5 Call of Duty: Modern Warfare 2 Need For Speed Shift Operation Flashpoint Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Vi har jo en veldig, veldig, lik tråd her Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Som sagt er denne tråden veldig lik tråden Atsjonas linket til, og dermed stenger jeg den. Vi kan ikke ha én tråd for spill under 300kr, én for spill under 200kr og én for spill under 100kr Reaksjoner på moderering tas på PM. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 Men der kan ikke man gi request. Takk, Corduroy. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Denne kan vel brukes mer for spill fra utlandet, som da kommer under 200-toll-grensen. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Tenkte jeg også. @Mokko Endret 11. september 2009 av HCG Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Den andre tråden er så godt oppfylt at man nesten ikke trenger requests. Om det likevel er enkelte spill du har lyst på, er det bare å google det. Angående tollgrensen, de fleste spill som faktisk koster mindre enn 200kr finnes i den andre tråden. Stenges! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg