Gå til innhold

Tele2 kupper Ludo.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ole Norstad snakker om råttenskap? Han hadde nok lett gjort det samme selv. Støtter Tele2, Ludo varer ikke lenge. Blåser opp kundetall og tjener ikke penger. Noen mnd til så har de vart like lenge som Ole Norstad sitt forrige prosjekt (Ipea mobil)

Lenke til kommentar

Når det gjelder Tele 2 er jeg ikke så forundret. De har vist seg å være frekkere og mer useriøse enn noen andre selskap jeg har vært borti. Ludo har jeg nå hatt i 2 måneder. Den servisen jeg har fått av Ludo kan jeg glemme å be om hos Tele 2. Jeg ser at det er en som klager på en leder i Ludo, men jeg kan da opplyse at jeg var i telefonisk kontakt med samme person som den gang overbeviste meg slik at jeg ble kunde. Jeg har absolutt ingen grunn til å beklage meg over Ludo tjenstene. Før ringte jeg med Netcom nett via Tele 2. Nå ringer jeg billigere med Ludo og Telenornett. Ingen skjulte gebyrer og ike noe uforståelig fakturatøys slik jeg hadde hos Tele2. Merkelig at jeg kan spare så mye på å være Ludo kunde når Tele 2 sier at de er billigst.

Lenke til kommentar

Slik bør ikke Tele 2 drive. Jeg valgte i dag å flytte fra Tele 2 til One Call på grunn av uredlig måte å drive på. Håper mange gjør det samme. Tele 2 er useriøse!

Lenke til kommentar

Veldig morsomt :-D Skal det være "krig" så må man tåle litt skitne triks. Synes Ludo bør være forsiktig med å kalle andre sktine, når de selv er rene copycats.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...