iStereo_InnleggNO Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Denne filmen skal James Cameron jobbet med i 14 år. Og det er først nå at vi har kraftig nok datagrafikk for å få gjennomført prosjektet. Trailer i fra apple.com Clipart og stillbilder i fra filmen: Offisiell hjemmeside. Wikipedia Filmen har premiere i desember. Og jeg gleder meg allerede gitt!! Denne filmen er også lagd i 3D, og i følge kritikker av filmen er den 3D versjonen absolutt helt fantastisk. Endret 11. september 2009 av iStereo Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Leste om filmen på det engelske Wikipedia, hørtes meget spennende ut. Filmen skal visstnok være den fjerde dyreste noensinne, med tanke på budsjett. Bør bli konge Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 For å klarere to ting: Den heter bare Avatar, ikke The Avatar James Cameron fikk ideen for 14 år siden, men har kun jobbet med den i de siste 4 årene. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 For å klarere to ting: Den heter bare Avatar, ikke The Avatar James Cameron fikk ideen for 14 år siden, men har kun jobbet med den i de siste 4 årene. Det kan da godt hende Cameron har jobbet med ideen i 14 år, selv om selve filmen kun har vært i produksjon de siste 4 årene Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Fra apple.com, som OP selv linker til: The film was first conceived by Cameron 14 years ago, when the means to realize his vision did not yet exist. Now, after four years of actual production work, AVATAR delivers a fully immersive cinematic experience of a new kind, where the revolutionary technology invented to make the film, disappears into the emotion of the characters and the sweep of the story. Jeg sier ikke dette for å være kjip, jeg bare tenkte det kunne være greit å ha de reelle fakta på bordet. Men for all del, Cameron kan jo selvfølgeig ha jobbet med ideen i 14 år, men ikke selve filmen som bare har vært i produksjon siden '05 så jeg er kanskje unødvendig pirkerete hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå