Gå til innhold

The Avatar - en heftig film i fra James Cameron

Anbefalte innlegg

Denne filmen skal James Cameron jobbet med i 14 år. Og det er først nå at vi har kraftig nok datagrafikk for å få gjennomført prosjektet. :)

Trailer i fra apple.com

Clipart og stillbilder i fra filmen:

Offisiell hjemmeside.

Wikipedia

Filmen har premiere i desember. Og jeg gleder meg allerede gitt!! :)

Denne filmen er også lagd i 3D, og i følge kritikker av filmen er den 3D versjonen absolutt helt fantastisk.

Endret av iStereo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For å klarere to ting:

Den heter bare Avatar, ikke The Avatar

James Cameron fikk ideen for 14 år siden, men har kun jobbet med den i de siste 4 årene.

Det kan da godt hende Cameron har jobbet med ideen i 14 år, selv om selve filmen kun har vært i produksjon de siste 4 årene :)

Lenke til kommentar

Fra apple.com, som OP selv linker til:

The film was first conceived by Cameron 14 years ago, when the means to realize his vision did not yet exist. Now, after four years of actual production work, AVATAR delivers a fully immersive cinematic experience of a new kind, where the revolutionary technology invented to make the film, disappears into the emotion of the characters and the sweep of the story.

Jeg sier ikke dette for å være kjip, jeg bare tenkte det kunne være greit å ha de reelle fakta på bordet. Men for all del, Cameron kan jo selvfølgeig ha jobbet med ideen i 14 år, men ikke selve filmen som bare har vært i produksjon siden '05 så jeg er kanskje unødvendig pirkerete hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...