Gå til innhold

Dra til himmelen i kristent eventyr (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Istapp, menn ble ikke kalt jomfruer på den tiden. Det var likegyldig om de hadde hatt seg noe, faktisk skulle man helst gjøre det. Kvinner derimot var rene om de aldri hadde vært med en mann og derfor jomfru. Det gjelder vel ca alle religionene i det området på den tiden. Så ja, det var nok kvinner de ville få :p

Lenke til kommentar

Jaja. Morsomt. Jeg vil fortsatt vite hva vi kvinner skal få der oppe da?

Blir mennene også unge igjen eller må vi legge oss ned for ekle gamle skjørtejegere?

Hadde vært interessant å vite. Uansett blir det nok hverken himmel eller helvete når nervesignalene i hjernen vår stopper opp. Hvis spill som dette likevel skulle være rett tar jeg nok heller helvete. Det er vel der alle de bra folka er. :p

Endret av Nether
Lenke til kommentar
Ja, menn har sikkert lyst til å se gamle ut og ha prostataproblemer i himmelen...

Hehe. Nei. Regner ikke med det. :) Bare syns det er morsomt at det aldri blir nevnt hva som venter oss. Gjør det ganske tydelig at kvinner ikke har hatt noe å si i slike ting. Og det er ikke sikkert vi har lyst til å løpe rundt i miniskjørt med puppene hengende ut heller. Man skulle slippe å måtte lete etter riktig BH størrelse i himmelen. :p

Oh well. Nok tullprat fra meg nå. Artikkelen skapte en interessant samtale må jeg si.

Endret av Nether
Lenke til kommentar
Ja, menn har sikkert lyst til å se gamle ut og ha prostataproblemer i himmelen...

Hehe. Nei. Regner ikke med det. :) Bare syns det er morsomt at det aldri blir nevnt hva som venter oss. Gjør det ganske tydelig at kvinner ikke har hatt noe å si i slike ting. Og det er ikke sikkert vi har lyst til å løpe rundt i miniskjørt med puppene hengende ut heller. Man skulle slippe å måtte lete etter riktig BH størrelse i himmelen. :p

Oh well. Nok tullprat fra meg nå. Artikkelen skapte en interessant samtale må jeg si.

hvem har vel ikke lyst til og løpe rundt i miniskjørt og med store pupper! haha :p

Lenke til kommentar

gahh , dette spillet er bare massevis av bullshit.

for å vere erlig hadde jeg ikke hatt noe i mot et bra designa kristent bassert spill, viss du tenker åver de er de mange ting i bibelen som kunne blit et bra spill , å da tenker jeg spessielt på siste boka i bibelen , johannes åpenbaring, viss du lagde et mature rated spill ut i fra den boka tror jeg de kunne blit bra, de er nok av vold, blod å groteske ting som skjer i den boka. så viss utviklerene satte seg ned å såg på spill som dantes inferno å kunne laget noe likenende med en kristen vri hadde jeg spilt de. Er kristen selv å må si "heaven" gjør meg kvalm. viss dei hadde laga ett spill som lignet på filmene "left behind" hadde jeg absolutt spilt det. eller , nå bare brainstormer jeg , men et konsept kunne vert at kampen mellom engler å demoner ble synlig for menneskene å vi ble dradd inn i den. Engler er ikke bare harpespillende fløtepuser akkurat heller da så.. for eksempel tatt utgangspunkt i serien "Supernatural".. men men , jeg må vell lage et spill som det selv, er vell garantert ingen som tørr å gå den veien..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...