Joachim_F Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 The Secret World er ikke like hemmelig som det en gang var. Les hele saken Lenke til kommentar
Zarachas Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Fett, gleder meg heavy til dette spillet Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Dette blir knall! Funcom leverer hvertfall når det kommer til grafikken! Får bare se om resten av spillet duger og, men en god start det her hvertfall Lenke til kommentar
Tonbo Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Har faktisk stor tro på dette spillet og har et lite håp om at det blir lignene puzzles som fra Den Lengste Reisen som fortsatt er et av favorittspillene mine. Det blir interesant å se om de virkelig klarer å lage et spill som holder på kunder til tross for mangel av levler og klasser ved å gjøre det taktisk og smart^^ Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Ref. nest nederste bildet: Er det fysisk umulig å lage spill der man blander inn litt asiatisk kultur uten ha med japanske sverd? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Vi får sikkert det, siden den ene av samfunnene (hva nå du enn vil kalle dem) er basert i en by i sør korea elno. Det er en av startbyene. edit: Seoul. Endret 11. september 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Er spent på hvordan de skal klare å håndtere dette ikke-eksisterende lvlsystemet. Å lvle opp er halve morroa med MMO synes jeg. Kult ser det iallefall ut! Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Funcom har alltid vært konge på hype, håper de får det til med launch og bruddet med standard mmo oppsettet denne gangen. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Er spent på hvordan de skal klare å håndtere dette ikke-eksisterende lvlsystemet. Å lvle opp er halve morroa med MMO synes jeg. Kult ser det iallefall ut! Det blir sikkert skills å lvle opp, noe ala darkfall kanskje? Bare forhåpentligvis ikke fult så grindish At det ikke er klasser kan være greit, man spesialiserer seg i noe, for så å utvide til diverse andre ting man trenger for å støtte opp. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Kunne tenkt meg noen screenshots som inkluderer interface, også.. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Samme her, Zealuu, Ragnar sier interfacet har vist seg å bli utrolig bra, men det er jo ikke sikkert at de er helt ferdig med å utvikle det enda. Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 tror grunnen til at de isje har med noe interface er forde det isje er ferdig laget, ragnar har sagt at han har fått sett noen veldig gode interface de kunne bruke, men han var isje helt fornøyd tror eg så de jobber forsatt med det. innpå funcom spiller de jo pre-alpha med et interface som er basert på AoC sitt har eg hørt. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Stemmingsfulle bilder Så langt (arg + bilder) så vel ... Lenke til kommentar
Timeer Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Dette blir garantert bra! Settingen er jo helt perfekt. Så gjenstår det bare polish polish polish nå før utgivelsen, så får vi en norsk storhet på mmo fronten som ikke blafrer Satser også på at Ragnar følger med på samtlige Coast 2 Coast sendinger. Det er jo der det skjer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå