Gå til innhold

Popup killer?

Anbefalte innlegg

Hadde et suverent program her foer den gamle maskinen kraesjet. Husker ikke hva det het. Det var shareware, hadde et groent ikon husker jeg. Noen som har noen ide om hvilket jeg tenker paa? Tror navnet startet paa Mea eller noe i den dur..

Evt. andre pop-killere som fungerer bra?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker et som heter popupstopper.

Jeg synes det fungerer bra, men så har jeg ikke testet andre enn dette da.

Men du burde kanskje prøve det. Det er amsse innstillinger du kan gjøre på det.

Jeg har brukt det i ca et år og enda ikke vært plaget av popups.

Ved å holde inn ctrl, så tilater du popups. (kjekt ved bruk av div javascript baserte popups på f.eks. nettbank o.l.)

Lenke til kommentar

Jeg bruker Opera, 10 000 nyttige funskjoner :D (noen er så nyttige at de teller for 10 funksjoner;))

Funker for Linux også, samt at det er norsk! Nicenice.. (og suverent best på å følge w3c. fart/kompatibillitet du aldri har sett før)

www.opera.com

Lenke til kommentar
Hadde et suverent program her foer den gamle maskinen kraesjet. Husker ikke hva det het. Det var shareware, hadde et groent ikon husker jeg. Noen som har noen ide om hvilket jeg tenker paa? Tror navnet startet paa Mea eller noe i den dur..

Evt. andre pop-killere som fungerer bra?

Det var kanskje Proxomitron... Det er jo i grunnen litt mer enn bare en pop-up killer - Proxo kan filtrere det meste av skitten som kommer inn via HTTP

Lenke til kommentar
Jeg bruker google toolbar. Tar liten plass og har hittil stoppet samtlige pop-ups (819stk på. 4 uker). Den har også endel andre meget nyttige funksjoner. Anbefales! http://toolbar.google.com/

Forsoekte innstallere det, sikkert en nyttig sak. Men den stopper ingen pop-ups, hvordan skrur jeg paa det?

Til høyre på siden er det en ramme der det står "New! Try the latest version of the Google Toolbar 2.0 (beta) with pop-up blocker, AutoFill, and other new features." Trykk på den, så får du nyeste versjon med popup-killer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...