OHJohansen Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 Selskapet har lagt HD-DVD bak seg og kommer med en Blu-ray-spiller i vinter. Les saken her Lenke til kommentar
Gjest En som synes synd på Toshiba :D Skrevet 12. september 2009 Rapporter Del Skrevet 12. september 2009 Stakkars Toshiba. De hadde et godt konsept (HD-DVD). Desverre var Blue-ray overlegent.. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 1. november 2009 Rapporter Del Skrevet 1. november 2009 Og Bra Er Det. Blu-ray vant fordi det enkelt og greit er bedre. Vi forbrukrere vil ha det beste, og blu-ray teknologien er genial etter min mening. Det har nok Toshiba også skjønt skal du se:-) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. november 2009 Rapporter Del Skrevet 1. november 2009 Etter det jeg har forstått var HD DVD et mer åpent format enn det Blu-Ray er, men jeg klager overhodet ikke på hvilket av de to formatene vi nå sitter igjen med. Either way hadde jeg fått mer enn den kvaliteten jeg hadde trengt. Lenke til kommentar
Mauli Skrevet 1. november 2009 Rapporter Del Skrevet 1. november 2009 Og Bra Er Det. Blu-ray vant fordi det enkelt og greit er bedre. Vi forbrukrere vil ha det beste, og blu-ray teknologien er genial etter min mening. Det har nok Toshiba også skjønt skal du se:-) Sludder. HD-DVD var mye billigere og helt sonefritt. Bluray "vant" fordi Sony ga milliarder til et avgjørende film selskap helt på slutten der. Warner Brothers eller hvem det var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg