TST Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 For et års tid siden tok EA Games kontakt med spillutvikleren 2015. 2015 fikk i oppdrag å vise hva de kunne få til med id Softwares Quake III-motor i et 2. verdenskrig scenario. Etter to ukers intenst arbeid presenterte 2015 en liten utbombet fransk landsby med en håndfull tyske nazister. Demonstrasjonen viste ikke bare hvor kraftfull Quake III motoren fortsatt var, men også hvilke talenter 2015 var i besittelse av. EA ble målløse, og Medal of Honor: Allied Assault så dagens lys. Nå, ett år senere, kommer Medal of Honor: Allied Assault ut i spillbutikkene og Gamer.no har fått et eksemplar for å skrive en omtale. Les hele omtalen Medal of Honor konkurranse Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Jeg er enig med deg i det at man burde begrense sniperne i multiplayer! Har selv bare spilt beach-landing i wolfenstein, men hater at man dauer med en gang man ser ned mot stranden! Det er jo urealistisk å ha så mange snipere også! Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Eg synes det med lyden er overrated, husk at 3d lyd teller og inn og MoH hadde svak 3d lyd Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 hey er det ingen som har spilt day of defeat her? det er en half-life mod akkurat som CS er.. det er et multiplayer spill som omtaler akkurat samme temar som allied assault bortsett fra ingen singel player.. men uansett.. i DoD så er det limit på snipere og alt mulighet.. test dod det er helt rått spes på omaha beach... =) men lurer på om det er litt dødt nå.. ?? Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 DoD var fett før...men jeg synes grafikken begynner å bli litt kjipt. Bretta er dårlig lagd osv. Og Omaha Beach brettet var helt elendig2k deluxe. Når det gjelder MOH:AA Syns også at alt som heter sniper-rifle skal bli disabla på Omaha. Hvis man skal få det så realistisk som overhode mulig så bør man disable sniper'n og la tyskerne få mulighet til å få bruke maskingeværa. Hadde nok vært litt mer adrenalinsprutende for de allierte soldatene og. Kan gjenskape den feelingen man hadde på singleplayer. Jeg synes multiplayer-delen var svak, men jeg spiller det nesten hel tida da. *er hekta* Skulle vært flere obj. missions, fordi de andre free-4-all og "teammatch" minner meg for mye om Quake. Og jeg HAAAAAAATEEEEEEER Quake!!!! Bretta på MOH:AA er perfekt mekka sammen...man har noen områder der man kan sniper og noen close-combat steder. På CS er det bare fokus på maskinpistoler og assault-rifles :sad: Irriterer meg med bazooka-folk PS: Noen som veit åssen man fjerner den splat-screenen som kommer opp når man joiner en server? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Fikk spillet i går,og jeg tør ikke påstå at det er så vanvittig realistisk. Det er liksom ikke så veldig realistisk å bli pepret av et maskingevær i ca 2 sek,for deretter å overleve,men spillet er helt ok.... Lenke til kommentar
Mentor Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Kjkkere å spille uten snipers, det er helt klart. [ Denne Melding var redigert av: Mentor på 2002-04-07 23:07 ] Lenke til kommentar
notarget Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Jeg synes Gamer.no burde gi mer karakter for multiplayer... Lenke til kommentar
INDI Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 heia, jeg er hekta på medal of honor, fikk d t jul, har runa spille på alle vanskelighets gradene, 8) har også runet spille spearhead å runna det på alle vanskelighets grader, å igjenom mange timer med iherdig spilling har jeg fått mange medalier, men har aldri fått "medal of honor", så nå lurer jeg på om det er mulig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg