cdrom Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Jeg får ikke gjort noe annet på pcn, fordi den går noe sinnsykt tregt. Jeg inst. akkurat den nyeste kazaa og da oppsto problemet. Hva er galt? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Hvor mange nedlastinger har du på en gang da? Kazaa axxer disken hele tiden og det får maskinen til og gå som sirup. Er ikke sikker på om det er slik med CPU også siden jeg ikke bruker kazaa.. Lenke til kommentar
klovn7 Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 ha det skjedde meg en gang og! du må bare slette det! det er noe som fuvker opp Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 eg har det samme problemet og. Men kazaa bruker ca. 70-80% av cpu Har prøvd å reinstallere mange ganger men ingenting har endret seg. Eg lurer ogso på ka problemet kan vere... Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Må bare spørre. Har du kjørt en virusscan i det siste? Defragmentering? Som de fleste sikkert vet florer det med virus på Kaza. Lenke til kommentar
hart Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Har du en folder under winnt/system32/ som heter noe med kazaalite? Er denne hidden/skjult? Har du det har du trøbbel. Defragmentering anbefales på det sterkeste om du er P2P-slave. Lenke til kommentar
Sprayer Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Jeg har erfart noe lignende med kazza, 100 % av cpu i et halvt sekunds tid, en gang i minuttet ca. Skal jeg gjette er kazza lagd slik, tror ikke du selv kan gjøre noe med det i alle fall. Jeg kan fint bruke kazza så lenge jeg ikke spiller. Lenke til kommentar
hagen48 Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Hei Dette problemet har jeg hatt uavhengig av Kaaza utgave. I flg. Kazaa kan enkelte nedlastinger pga. en feil fortrinnsvis lagres i ram minnet. Det vil da etterhvert gå riktig tregt for til slutt å ende med en "blå" skjerm og dumping pga. for lite minne. Hvis du ikke holder på med en veldig viktig nedlasting ville jeg slettet alt og begynt nye nedlastinger. Hvis du moderer antallet vil det eventuelt bli lettere å finne den nedlastinger som forårsaker problemet. Lenke til kommentar
Fjodorgrim Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Jeg hadde eksakt samme problemet... :o :oops: Endte med at jeg fikk en p3 500 +mobo +ram gratis og bruker denne nå til main kazaa maskin =) Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 19. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2003 Det jeg mener som skjer er at: Når jeg åpner programmet bruker det abosultt alle cpu-% som er ledig, det ser jeg når jeg ctrl+alt+delete og ser på performance. Når jeg minimizer kazaa, bruker det bare 6-7 cpu-%. Tror det er selve versjonen som er føkka (fordi jeg inst. den gamle versjonen igjen og den virka helt ok). Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Hadde det samme problemet med den orginale Kazaa (tror det var v 1.7). Fjernet denne, og la inn inn Kazaa Lite i stedet, og alt går som en drøm. Kan også være lurt å sette maks antall uploads til 4-5. mvh Pantera 8) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 eg vil anbefale Ad-aware, ett program som sletter slike "&%#¤!" filer som utnytter cpu og ellers ressurser til maskinen. finne det inn på http://www.download.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå