Vegar Jansen Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Igjen en velbalansert pakke fra Acer. Les saken her Lenke til kommentar
Gjest Stor mangel Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Test av bærbare uten at noen apple maskiner er med?? Lenke til kommentar
Gjest usikker.. Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 har tenkt å kjøpe ny maskin, den skal brukes til skole arbeid og selvfølgelig spilling jeg hadde tidligere sett på den HP'en, men da jeg så at den var bråkete ble jeg litt usikker.. så jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg å velge? x) Lenke til kommentar
Gjest Tore J Kristiansen Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Kjøpte denne PC'n fra PS.no er ikke enig med "Vi savner ExpressCard og blåtann, ikke akkurat stillegående." Min hare både blåtann og er extrem stillegående, så jeg vet ikke hva dere har testet, som sakt samme maskin men kjenner ikke igjen den minusen dere har gitt den Kjempe god kraftig laptop. Mye for pengene her Lenke til kommentar
Marte_InnleggNO Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Test av bærbare uten at noen apple maskiner er med?? Den rimeligste Macbook-en var denne gang dessverre en tusenlapp for dyr for prisgrensen vi satte før testen, men vi skal definitivt få med Apple neste gang vi kjører en sammenliknende test av bærbare i en litt høyere prisklasse. Lenke til kommentar
Gjest Øyvind Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Jeg vet ikke om dere må ha testet en eldre version? Min har Acer Aspire 5739G har blåtann, og er relativt stillegående(forutenom cd rommet). Kjøpte min for vell 2-3 måneder siden. storfornøyd! Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Akkurat kjøpt denne jeg pc'n jeg å. Den er stille gående og har blåtann. Kan ikke finne noen minus med den så langt Lenke til kommentar
Gjest simmi Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Dere som sier dere har blåtann og dataen er stillegående, hvor har dere kjøpt den? Vurderer å kjøpe samme maskin. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Acer har som regel gode bærbare til en billig penge. Er storfornøyd med min Aspire 6935G. Et lite hak dyrere (grunnet 16"1920*1080 skjerm og Blu-ray) enn denne maskinen men vel verdt det etter min mening. har tenkt å kjøpe ny maskin, den skal brukes til skole arbeid og selvfølgelig spilling jeg hadde tidligere sett på den HP'en, men da jeg så at den var bråkete ble jeg litt usikker.. så jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg å velge? x) Hadde anbefalt deg samme som jeg har, men tror ikke det er noen som selger den lengre. Lenke til kommentar
Gjest SofiixD Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Kjøpte denne PC'n fra PS.no er ikke enig med "Vi savner ExpressCard og blåtann, ikke akkurat stillegående." Min hare både blåtann og er extrem stillegående, så jeg vet ikke hva dere har testet, som sakt samme maskin men kjenner ikke igjen den minusen dere har gitt den Kjempe god kraftig laptop. Mye for pengene her Jeg har den pc'n og, men den har ikke blåtann.. Det er en knapp her der symbolet er på, men hver gang jeg trykker på den funker det ikke, enten har de bare lagt knappen for moro skyld eller så.. hakke peil ass... Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 har tenkt å kjøpe meg en, virker bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg