noodles Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Ja, jeg sitter her med NextGenTel ADSL, og en Netopia router. Og har problem med å spille over nettet, sende filer over MSN osv, som mange andre brukere av NGT. Det jeg lurer på er hvilke porter som jeg må åpne for at dette skal gå smertefritt (for PC'en). Takker for all hjelp. Lenke til kommentar
Kafarsken Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Jeg hadde og store problemer med å sende filer over msn. Lastet ned msn messenger 6.0, da løste problemet seg. Husk at både sender og mottaker må ha 6.0 EDIT:Link Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 har også dette problemet.. lasta ned msg 6,0 for et halvt år siden, funka hverken før eller etter.. funka ikke hverken med eller uten pluss heller. Lenke til kommentar
noodles Skrevet 19. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2003 har også dette problemet.. lasta ned msg 6,0 for et halvt år siden, funka hverken før eller etter.. funka ikke hverken med eller uten pluss heller.Det er mer de erfaringene jeg har hatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå