Xp3ri3nZ Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Har bestillt Uncharted 2 fra CDON.no Uncarted 2 bestill her beta Eg bestillte pga det står at vi skal få tilgang til beta den 15.09.09 "Preorder now and get a code to access the Multiplayer Beta! The Beta period starts 15/9 and lasts to 12/10. Men har jo ikke hørt et ord fra cdon om dette og begynner å bli veldig bekymret. Noen andre som har forhåndsbestillt dette og har samme problemet som meg? Og hvordan virker det nå eg skal få vermed på beta? Får eg tilsendt en beta plate? Eller er det nedlastbar? Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Du kommer til å få en e-post med en kode og instruksjoner til hvordan du laster ned. Koden kommer enten 15. september eller noen dager før tenker jeg. Så ingenting å bekymre seg over. Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 Ja håper virkelig det Noen andre som gleeeder seg? Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Ja håper virkelig det Noen andre som gleeeder seg? Gleder meg sinnsykt til spillet kommer jeg. Var med i den lukkede betaen og synes den var knall (både co-op og competetive), så kommer neppe til å være med i denne betaen. Er så mye annet bra fem til Uncharted 2 kommer ut. Når det kommer derimot, kommer jeg til å kun spille Uncharted 2 i minst en måned:p Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Først Uncharted 2, så Modern Warfare. Mine høydepunkter i 2009. Lenke til kommentar
kynan Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 jeg forhåndsbestillte også fra cdon. og lurte på det samme som deg, så jeg sendte mail til kundeservice og fikk så koden på mail. men regner med de sender ut til alle som har forhåndsbestillt før mp beta starter den 15. Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Hæ fikk du koden? Eg har ikke fått den enda! Frekt!! Lenke til kommentar
jerry_InnleggNO Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Der kom beta koden min fra paly B) Så da er det bare og vente til den er ferdig nedlastet !! Gleder meg !!!! Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 Der kom koden min fra cdon.no nå skal det spilles! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå