VEH_InnleggNO Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Enslaved er neste spill fra Ninja Theory Les hele saken Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Sitter å spiller Heavenly Sword for tiden, ikke videre imponert. Greit nok at slike spill ikke er min stil, men syns ninja gaiden spillene er vestentlig bedre. Til og med batman føles mer flytende når man sloss. Kanskje de greier å telle denne gangen også, for i Heavenly Sword er det saktens TO sverd ho veiver rundt med. Kanskje de greier noe som faller mer i smak denne gangen Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Syntes heavenly sword er et virkelig undervurdert ps3 spill som lett blir satt i skyggen av andre storspill. Har troen på at utvikleren kan gjøre en god jobb og levere et nytt godt spill. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 HS var pent å se på men både gameplayet og lengden på spillet + att det kom på en konsoll som ikke hadde solgt så mye som forhåndsforhåpnigene skulle tilsi gjorde sitt til att Heavenly Sword må betegnes som en flopp og som en annen påpeker Ninja Guiden er bedre. Men skal følge med på Enslaved og muligenes skaffe det også hvis det får gode skussmål og kommer på enten ps3/360. Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Helt ærlig fra bunn av sjela mi. Heavenly sword er det aboslutt beste PS3 spillet jeg har spilt. Det er ikke tull når dama faktisk ber meg spille spillet, fordi hu syntes det er gøy å se på. Hu er ikke videre glad i spilling til vanlig VELDIG synd at det ikke kom noen oppfølger (selvom det kanskje er like greit pga. slutten =/) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå