eirikol1 Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Hei, når eg såg den første videoen av games on demand, sa dei at man kan kjøpe spela med Microsoft Points, men eg finner ikkje ut koran! Er det nokon her som veit koran? PS: setter stor pris på hjelp! -Eirik Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Såvidt jeg vet kan man kun kjøpe med "ekte" penger. Dessverre. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Gå inn på spillet, så trykker du på "Y". Koster 4000 MSP Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 12. september 2009 Forfatter Del Skrevet 12. september 2009 Gå inn på spillet, så trykker du på "Y". Koster 4000 MSP Hmm... kanskje det du, det får eg sjekke når søstra mi er ferdig med xbox'en Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Gleder meg til neste xbox kommer. Da kan du sikkert ikke spille de lengre ellers så må du betale dyrt for å overføre de vi kjenner jo M$. Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Noen innlegg ble fjernet fra denne tråden for å forhindre videre diskusjon som ikke har noe særlig med emnet i denne tråden å gjøre. Husk at det er emnetittelen - sammen med førsteinnlegget - som i stor grad bestemmer hva som skal diskuteres eller svares på. Det er og en fordel at nye brukere i diskusjonen har lest hele eller hvert fall de nyeste innleggene i diskusjonen - samt førsteinnlegget - før de poster sitt innlegg i tråden. Reaksjoner på moderering taes på PM, ikke i tråden. Lenke til kommentar
Oleido Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Gå inn på spillet, så trykker du på "Y". Koster 4000 MSP prisene varierer stort. helt nye saints row 2 koster bare 2400 poeng. altså ca 200kr. lurer på om denne posten blir slettet også. Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Dersom noen ønsker å ta diskusjonen rundt games on demand og priser videre er vedkommende velkommen til å opprette en egen tråd for dette. Debatten må selvfølgelig holdes på et saklig nivå. Trådstarter har fått svar på det han spør om i denne tråden, og tråden har dermed utspilt sin rolle. Stenges. Reaksjoner på moderering tas på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg