eirikol1 Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 det var vell alle grunnene, det er og litt genialt, fordi lærarane ser ikkje forskjell på iPod og iPhone, så eg kan bruke den på skulen utan at den blir dratt inn o.s.b. Ja, da var det en til som ikke tar skolen alvorlig. Alt du sier er bare piss. Kjøp Samsung Omnia II. I forhold så blir iPhone en "bleik liten fis"! eg tar skulen så arvorleg som muleg skal eg sei deg, eg snakkar om i friminutta eg Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Det er litt vanskelig og ta deg seriøst når du slenger dritt fremfor å faktisk si noe om hvorfor han heller burde velge Omnia II. Det er ekstremt lite overbevisende å bare komme med halvveis gjennomtenkte innlegg om du faktisk vil at han skal velge noe annet. Lenke til kommentar
jofa1960 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 det var vell alle grunnene, det er og litt genialt, fordi lærarane ser ikkje forskjell på iPod og iPhone, så eg kan bruke den på skulen utan at den blir dratt inn o.s.b. eg tar skulen så arvorleg som muleg skal eg sei deg, eg snakkar om i friminutta eg Du sier selv at du lurer din lærer til å tro at du har iPod og ikke iPhone. Du nevner ikke med et ord at det er i friminuttene du bruker denne !!! Hvis du tar skolen alvorlig så må du begynne å ta deg sammen.Maken til rettskriving. Lenke til kommentar
jofa1960 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Det er litt vanskelig og ta deg seriøst når du slenger dritt fremfor å faktisk si noe om hvorfor han heller burde velge Omnia II. Det er ekstremt lite overbevisende å bare komme med halvveis gjennomtenkte innlegg om du faktisk vil at han skal velge noe annet. Her er noen av min begrunnelser på hvorfor man skal velge Samsung Omnia II og ikke iPhone 3G/3GS: - 800 Mhz prossesor - 3,7" OLED skjerm - GPS Route 66 ferdig instalert i minne på telefonen og 2 års gratis oppdatering og lisens - Total 48 GB minne - 5 MP kamera - Fotolys - WM 6,5 proff Jeg kan fortsett slik en kvarter til,men man kan lese mere om Omnia II her. Ingen av de nevnte spesifikasjonene over kan iPhone 3G/3GS måle seg med. Endret 27. september 2009 av Jofa Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 Det er litt vanskelig og ta deg seriøst når du slenger dritt fremfor å faktisk si noe om hvorfor han heller burde velge Omnia II. Det er ekstremt lite overbevisende å bare komme med halvveis gjennomtenkte innlegg om du faktisk vil at han skal velge noe annet. Her er noen av min begrunnelser på hvorfor man skal velge Samsung Omnia II og ikke iPhone 3G/3GS: - 800 Mhz prossesor - 3,7" OLED skjerm - GPS Route 66 ferdig instalert i minne på telefonen og 2 års gratis oppdatering og lisens - Total 48 GB minne - 5 MP kamera - Fotolys - WM 6,5 proff Jeg kan fortsett slik en kvarter til,men man kan lese mere om Omnia II her. Ingen av de nevnte spesifikasjonene over kan iPhone 3G/3GS måle seg med. ojsan.... kanskje eg skal gå for den, men har de applikajsoner som på iphone? det er liksom største grunnen til at eg vill ha den. Lenke til kommentar
jofa1960 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Det er litt vanskelig og ta deg seriøst når du slenger dritt fremfor å faktisk si noe om hvorfor han heller burde velge Omnia II. Det er ekstremt lite overbevisende å bare komme med halvveis gjennomtenkte innlegg om du faktisk vil at han skal velge noe annet. Her er noen av min begrunnelser på hvorfor man skal velge Samsung Omnia II og ikke iPhone 3G/3GS: - 800 Mhz prossesor - 3,7" OLED skjerm - GPS Route 66 ferdig instalert i minne på telefonen og 2 års gratis oppdatering og lisens - Total 48 GB minne - 5 MP kamera - Fotolys - WM 6,5 proff Jeg kan fortsett slik en kvarter til,men man kan lese mere om Omnia II her. Ingen av de nevnte spesifikasjonene over kan iPhone 3G/3GS måle seg med. ojsan.... kanskje eg skal gå for den, men har de applikajsoner som på iphone? det er liksom største grunnen til at eg vill ha den. Hei igjen "Eirik". Vet ikke hvilke applikasjoner du mener, men jeg kan nevne siden Omnia II har Windows Mobile 6.5 kan du lese/skrive dokumenter i World,Excel og Powerpoint. GPS'n har kart som er instalert i telefonen, så du slipper å laste ned noe. Kart for Norge,Sverige,Danmark og Finland følger med og du spare penger ved at du slipper å betale for datatrafikk. Kart for bil og gående. Bloggklienten gir deg tilgang til flere store bloggsteder som Facebook, Windows Live Spaces, Flickr, Blogger og YouTube. Du kan også laste ned det du vil av musikk,filmer m.m. uten at noen (les "Apple") skal bestemme hva du skal ha på din telefon ! Kan det bli bedre ?? :rolleyes: Endret 27. september 2009 av Jofa Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 jeg skal kjøpe omnia ii Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 og og ikke nok med det, samsung kommer også med app.store snart.. Lenke til kommentar
Thomaas_InnleggNO Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Har tenkt på å kjøpe meg ein Iphone eg også. Alle i familien min har det, og det er bare eg som er littegrann treig med å kjøpte ting som kostar eindel. Iphone er ganske så bra med applikasjonane osv, men dei kostar dei med... så det er det som trekker meg tilbake... alt kostar svinedyrt.. Skal ikkje dømme Iphone bra eller dårleg før eg sjølv har fått det, men det einaste negative må nesten vere att det kostar svin... men, det gjer jo alle andre telefonane til samme kvalitet (er der nokre billigare ?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå