Gå til innhold

iPhone eller ein "vanleg" telefon?

eirikol1

Anbefalte innlegg

Eg trenger ny mobil og eg har veldig lyst på iPhone men den er så himla dyr! Eg har alereide iPod Touch, men det er så irriterande når eg er i by'n og har mobil, iPod og lommebok i lomma. på det bilegaste abonomanget eg fant på iPhone på Telenor.no kosta den heile 200,- i månaden! det blir sefølgeleg veldig dyr, og eg kjem jo til å selle iPoden til søstra mi då, så det får eg jo litt for. Er dette egentleg lurt? Er den liksom verdt det? Eg er jo ganske flink med "touch screen" no siden eg har hatt iPod'en ei stund.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kjøpte 3GS 16g black for litt over 4000 etter 1 år. Vil ikke annbefale det siden du har iPod Touch..

Eg kommer jo til å selle ipoden og eg trenger ein ny mobil, det er og frykteleg irriterandes å tenke på at eg kan ripe opp skjermen ved å ha ipoden og mobilen i samme lomme :S

Lenke til kommentar

Jepp, det er utelukkende hype. Det er derfor jeg nå sitter å skriver dette fra iPhonen min og er strålende fornøyd etter noen uker med den. Klart den mobilen jeg er mest fornøyd med hittil. Du kan selvfølgelig se på telefoner som HTC Hero, men ikke tro at iPhone bare er tull.

Lenke til kommentar
kan jeg spørre hvorfor du vil ha en iphone? Du vet at det bare er en hype og at det finnes telefoner som har like fet skjerm osv? Ikke vær en sau, og kjøpe noe annet..

http://i251.photobucket.com/albums/gg282/r...honevsstone.jpg

morsomt bilete du :D eg må klare å overtale fatter'n før søndag :S

Jepp, det er utelukkende hype. Det er derfor jeg nå sitter å skriver dette fra iPhonen min og er strålende fornøyd etter noen uker med den. Klart den mobilen jeg er mest fornøyd med hittil. Du kan selvfølgelig se på telefoner som HTC Hero, men ikke tro at iPhone bare er tull.

stilish :D eg bruker ofte iPoden på Gamer.no også :D

Lenke til kommentar

Jeg tenker selv på en iphone da jeg ikke har verken mobil som fungerer eller ipod touch, og har et par spørsmål:

1: Hvilket abonnement passer for meg som kommer til å sitte en del på nettet og sende en del meldinger?

2: Sparer en noe på å kjøpe iphone fra usa og er det mulig å hacke den for å så bruke et norsk abonnement til den?

Lenke til kommentar
Jeg tenker selv på en iphone da jeg ikke har verken mobil som fungerer eller ipod touch, og har et par spørsmål:

1: Hvilket abonnement passer for meg som kommer til å sitte en del på nettet og sende en del meldinger?

2: Sparer en noe på å kjøpe iphone fra usa og er det mulig å hacke den for å så bruke et norsk abonnement til den?

eg hadde nokk skaffa den frå noreg, hadde ikkje gadd å "cracke/hacke" den...

Lenke til kommentar

1. Velger du Telenor/djuice så kan du surfe så mye du vil om dagen for en makspris på 10,-. Med djuice sender du også gratis mld til alle andre som har djuice. Så får du finne ut om du vil betale lavt engangsbeløp for å få høy månedspris eller høy engangsbeløp og lav månedspris.

Lenke til kommentar

klart det ikke bare er hype.. Men det blir som med ipod.. Folk tror jo ipod er jo noe helt annet enn enn mp3 spiller. Iriver knuser forøvrig ipod nedi jorda:) Finnes veldig mange fete mobiler som er like bra/bedre enn iphone.. Men foreløpig leder vel iphone på applikasjoner, selv om konkurrentene jobber med saken..

Lenke til kommentar
kan jeg spørre hvorfor du vil ha en iphone? Du vet at det bare er en hype og at det finnes telefoner som har like fet skjerm osv? Ikke vær en sau, og kjøpe noe annet..

http://i251.photobucket.com/albums/gg282/r...honevsstone.jpg

Du mener altså at folk sier iPhone er best på grunn av spesifikasjoner? Så mange dumme folk kan det da vel ikke finnes i verden, eller?

Det finnes nok telefoner fra både Nokia og Sony Ericsson som har ekstremt mye mer å vise til når det kommer til fancy gadgets og "kule" spesifikasjoner - men er det virkelig så kult å kjøre en Ferrari om man hele tiden måtte rygge? Jeg mener nå at det hadde vært noe tungvindt ihvertfall..

iPhone er fortsatt kongen når det kommer til usability; folk bryr seg heller om hvor enkel og grei telefonen er å bruke enn om den har 300mpx kamera og det som hører til.

Endret av spruce
Lenke til kommentar

alså, grunnen til at eg vill ha ein iPhone er at:

1. den er tynn så den tar ikkje så stor plass.

2. eg er lei av å ha både iPod Touch og mobil i lomma, paga. kjanse for å få ripe i skjermen O.S.B

3. det er mange gode/kule applikasjonar.

4. den har touchscreen

5. den har internett nettlesar.

6. den kan lett jailbreakast, etter at redsn0w kjem ut med ein ny versjon som støtter 3.1.1

7. den er berre så RÅ!

8. god skjerm til film O.S.B.

9. kan ringe med den og sende sms.

det var vell alle grunnene, det er og litt genialt, fordi lærarane ser ikkje forskjell på iPod og iPhone, så eg kan bruke den på skulen utan at den blir dratt inn o.s.b.

Lenke til kommentar
alså, grunnen til at eg vill ha ein iPhone er at:

1. den er tynn så den tar ikkje så stor plass.---

Til gjengjeld er den altfor bred. Finnes også andre tynne mobiler.

2. eg er lei av å ha både iPod Touch og mobil i lomma, paga. kjanse for å få ripe i skjermen O.S.B

må du bruke itunes?? men ok argument

3. det er mange gode/kule applikasjonar.

greit, her er ipone best.

4. den har touchscreen

det har haugevis av andre telefoner også. samsung har i tillegg oled.

5. den har internett nettlesar.

nok engang, det har haugevis av andre også

6. den kan lett jailbreakast, etter at redsn0w kjem ut med ein ny versjon som støtter 3.1.1

ok, greit ok.

7. den er berre så RÅ!

hva gjør den så rå?? Hvorfor? Tøft å ha noe alle andre har? hehe

8. god skjerm til film O.S.B.

nok engang, det har mange andre telefoner også.

9. kan ringe med den og sende sms.

jeg vet om et par andre telefoner som kan det også..

Endret av niggle
Lenke til kommentar
det var vell alle grunnene, det er og litt genialt, fordi lærarane ser ikkje forskjell på iPod og iPhone, så eg kan bruke den på skulen utan at den blir dratt inn o.s.b.

Ja, da var det en til som ikke tar skolen alvorlig. Alt du sier er bare piss. Kjøp Samsung Omnia II. I forhold så blir iPhone en "bleik liten fis"!

Endret av Jofa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...