xEbo Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 for ikke så lenge siden kjøpte jeg en p4 2,4 med abit ic7-g. jeg satte på boxed vifta. da viste bios at tempen var på ca 49-52 grader elns. jeg kunne ikke sjekke temp i mbm 5 siden da viste den ene sensoren 95 grader og maskina ulte og jeg måtte reboote. jeg kjøpte og instalerte waterchill for å få lavere temp slik at jeg kunne overklokke. da ble tempen i bios på ca 38 grader. så overklokket jeg til ca 3,2 og da hadde tempen steget med bare 6-7 grader. altså ca 45. mbm5 klikke fortsatt så det kan jeg ikke bruke. har oppgradert bios etc. vcore har jeg ikke stilt så mye på +0.25. 262'12 vcore: 1,55. systemet er stabilt ifølge prime95 og memtest86 tank ju Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 mbm har en tendens til å (hos noen) vise temperaturer som er altfor høye. (min viser litt over 1000c..) Biosmåleren til abit pleier å stemme ganske bra, har aldri hørt om noen spesielle problemer med den. Lenke til kommentar
cool_boy Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 du har en ganske "hot" prosessor der du da ja!! tror nesten du fikk den hotteste på markedet hehe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå