JoanTheMan Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hei Siden jeg ikke er så veldig god med pc så tenkte jeg like greit å spørre her. Tidligere idag hadde jeg plutselig for første gnag noe virus på pc'n som virusprogrammene min ikke greide å fjerne. Men siden navnet på det virus greiene sto der, så søkte jeg det opp og fant 3-4 zip filer med det navnet . Sletta filene og alt funker normalt igjen Spørsmålet mitt er da om filer kan smitte over på en ekstern hardisk. Jeg kjøpte en for noen uker siden og etter det som skjedde i dag er jeg veldig hypp på å få lagt over bilder osv så fort som mulig, men vil jo ikke at noe eventuelt resterende viirus skal følge med Jeg anser det som usannsynlig, men kan jo hende noen vet mer enn meg, si gjerne din mening uansett siden all hjelp mottas med stor takk Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Så lenge det var zip-filer så er viruset ufarlig. Det er først når innholdet pakkes ut at viruset får mulighet til å kjøre. Hvis antivirusprogrammet melder at du er friskmeldt kan du nok føle deg rimelig trygg. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 var det jeg håpa på takk Sputnik <33 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå