Gå til innhold

Nintendo spill å glede seg til

husgutt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Har de siste dagene spillt Another Code R: A Journey into Lost Memories. Spillt i ca 12 timer og dette er blant det beste jeg har spillt på Wiien. Er helt hektet. Er utrolig mye dialog, men det er så utrolig godt skrevet og du lever deg sånn inn i det. Koser meg skikkelig når jeg spiller det og har lyst å spille bare litt til for å se hva som skjer når jeg må slå av. Anbefales for de som liker å lese i spill og for de som likte Another Code og Hotel Dusk på DS.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Monster Hunter 3 kommer til Europa i april.

Under the terms of the agreement Nintendo will be responsible for the sales, marketing and distribution of Monster Hunter Tri throughout European and Australian territories with Capcom remaining as publisher. Monster Hunter Tri is scheduled for release this coming April

Link

Lenke til kommentar

Har de siste dagene spillt Another Code R: A Journey into Lost Memories. Spillt i ca 12 timer og dette er blant det beste jeg har spillt på Wiien. Er helt hektet. Er utrolig mye dialog, men det er så utrolig godt skrevet og du lever deg sånn inn i det. Koser meg skikkelig når jeg spiller det og har lyst å spille bare litt til for å se hva som skjer når jeg må slå av. Anbefales for de som liker å lese i spill og for de som likte Another Code og Hotel Dusk på DS.

Helt enig i det du sier om Another Code: R. Dialogen gjør spillet til et av de mest spennende på Wii, og grafikkstilen er heller ikke å forakte. Vil heller ikke si forgjengeren på DS er fullgæren, bare alt for kort. Apropos Hotel Dusk: et av spillene jeg virkelig gleder meg til er den engelske utgaven av oppfølgeren, Last Window: Mayonaka no Yakusoku. Flott å se at Hyde igjen får rollen som hovedperson, og at Cing gameplaymessig har valgt å

i samme spor. Får satse på at den engelskspråklige utgaven kunngjøres om ikke alt for lenge. :)
Lenke til kommentar

WOW, ante ikke at det var en oppfølger til Hotel Dusk på vei. Nå ble jeg glad, for Hotel Dusk er et av de beste spillene jeg har spillt på DS. Har rundet det tre ganger og det er like gøy hver gang. Veldig bra at det er Hyde vi styrer ja siden vi "kjenner" han fra før. Håper det kommer dette året, da blir det isåfall dette og Again jeg ser mest frem til på DS :)

Lenke til kommentar

Monster Hunter-spillene handler ganske enkelt om å ta seg frem i pent landskap, mens man sanker materiale og jakter på ulike monstre. Mellom jaktsekvensene, slapper du av med forskjellige aktiviteter i en liten fjellandsby. Samarbeid med andre jegere på internett er et veldig sentralt element i serien, da de virkelig store monstrene er så sterke og utfordrende at én enkelt jeger får store problemer med å beseire dem. Selv om du kan spille alene, er det begrensninger for hvor mye du får ut av spillet for deg selv, og jeg vil nok ikke anbefale Monster Hunter til den som mangler nettilgang på konsollen sin. Er du derimot klar for dype, tidskrevende flerspillerøkter, vil jeg tro Monster Hunter Tri treffer midt i blinken. :)

Lenke til kommentar

Monster Hunter-spillene handler ganske enkelt om å ta seg frem i pent landskap, mens man sanker materiale og jakter på ulike monstre. Mellom jaktsekvensene, slapper du av med forskjellige aktiviteter i en liten fjellandsby. Samarbeid med andre jegere på internett er et veldig sentralt element i serien, da de virkelig store monstrene er så sterke og utfordrende at én enkelt jeger får store problemer med å beseire dem. Selv om du kan spille alene, er det begrensninger for hvor mye du får ut av spillet for deg selv, og jeg vil nok ikke anbefale Monster Hunter til den som mangler nettilgang på konsollen sin. Er du derimot klar for dype, tidskrevende flerspillerøkter, vil jeg tro Monster Hunter Tri treffer midt i blinken. :)

Det høres jo ganske lovende ut det!

Lenke til kommentar

Absolutt. Er også morsomt å se at den engelskspråklige versjonen kommer med støtte for Wii Speak-mikrofonen (som flere utviklere burde få øynene opp for), slik at det blir enklere å kommunisere med medspillere på nett. I likhet med DS føler jeg nettfunksjonaliteten på Wii er litt for nedtonet sammenlignet med Sony og Microsoft sine konsoller, men tror Monster Hunter Tri blir et aldri så lite lyspunkt på dette området. :)

Hva andre kommende Nintendo-titler angår, ser jeg frem til en rekke rollespillutgivelser på DS. En av dem er Golden Sun DS, som er en direkte fortsettelse på en av de beste seriene med opphav på GameBoy Advance. Regner i grunn med at DS-spillet blir like tradisjonelt som forgjengerne, med turbaserte kamper, magi, styrkenivåer og det som kjennetegner sjangeren. Grafikken skal visstnok ha fått et ansiktsløft, noe som bekreftes av disse flotte trailerne. Venter spent på mer utfyllende informasjon om Golden Sun DS, for her er det potensiale. Utviklerne er tross alt kløppere på rollespill. Så spørs det bare når spillet dukker opp.

Infinite Space er et annet kommende rollespill som har høstet god kritikk i Japan. At folkene bak Bayonetta har vært involvert i utviklingsprosessen ser jeg som et sterkt pluss, og at handlingen er satt til verdensrommet, er spennende. Som i Golden Sun DS er grafikken en blanding av 2D og 3D, men her stopper også mye av likheten mellom de to. Infinite Space er nemlig mindre tradisjonelt (litt variasjon må til), og legger fokus på gameplay-elementer design av romskip og sanntids skuddvekslinger mellom disse. Utgiver Sega har meg bekjent ikke satt noen dato for Europa-lanseringen av Infinite Space, men at det kommer i løpet av første halvdel 2010 er det bare å sette en knapp på.

Lenke til kommentar

Jeg skal nok innrømme jeg holder mer til de stasjonære consolene og aller helst ps3en men i år er nok spillet jeg gleder meg aller mest til Ace Attorney Investigations: Miles Edgeworth.

Har ikke brukt DSen så altfor flittig men alle Phoenix Wright spillene har alene gjort kjøpet verd det. Jeg kan knapt vente på å sette igang når det kommer ut i februar. Etter å ha prøvd trial versjonen ser jeg det er mye å glede seg over, og tror det kan bli det beste i serien.

Forhåpentligvis kommer det kanskje og en anmeldelse her på gamer og, vi får se. Jeg gleder meg iallefall som en unge på julaften.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det neste RPG-spillet i Pokemon-serien har blitt annonsert til DS. Link

The Last Story annonsert til Wii. Mistwalker, selskapet til Hironobu Sakaguchi, står bak spillet. Link

Monado: Dawn of the World har fått et nytt navn: Xenoblade. Kanskje spillet er en ny oppfølger i Xenosaga-serien? I og med at det er de samme utviklerne som står bak så er det ikke helt umulig. Link

Metroid: Other M har fått en offisiell japansk nettside: Link

Zangeki no Reginliev. Et action/hack & slash spill som støtter motionplus.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...