Mr. Pants Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Epic Mickey annonsert til Wii Enkelte av dere har kanskje sett artwork fra Epic Mickey allerede. Nå har det altså blitt annonsert eksklusivt til Wii. Spillet blir utviklet av Warren Spector's studio. Som dere ser har spillet en svært unik stil. Nå gleder jeg meg virkelig til å se den første traileren fra prosjektet. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Enda et spill som gjør at jeg bare må ha Wii Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ny info ang Epic Mickey! http://www.eurogamer.net/articles/first-epic-mickey-details-spilled Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Det kan jo faktisk bli jævlig bra... Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg synes det ser veldig spennende ut. Disney er sikkert inspirert av Kingdom Hearts serien til å lage noe sånt. Kanskje... Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Muramasa har EU release 13.november ;o Epic mickey ser kult ut, tror dere det putter inn noen marvel karakterer inn i spelet sidan dei kjøpte marvel? XD Lenke til kommentar
John Fredrik Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Disse spillene ser jeg veldig fram til: Muramasa The Demonblade. Red Steel 2. Super Mario Galaxy 2. New Super Mario Bros Wii. Epic Mickey. Pokemon Heartgold og Soulsilver. Fragile: Farewell Ruins Of The Moon. The Legend Of Zelda Spirit Tracks. Nytt Legend Of Zelda på Wii. Metroid Other M. No More Heroes 2 Sands Of Destruction Er mye snacks og se frem til ja B) Endret 21. november 2009 av John Fredrik Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Masse info, bilder og video om spillet http://gameinformer.com/mag/mickey.aspx Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Kom over en anmeldese av A Boy and His Blob på gamespot.com http://www.gamespot.com/wii/action/aboyandhisblob/review.html og ble litt nysjerrig på hva det var. Så sjekket litt gameplay på youtube http://www.youtube.com/watch?v=gAPBhUr3Arw&feature=fvw og og må si jeg liker det visuelle, lyden, stemningen og det ser ut som at det er mange kreative måter du må bruke bloben på. Det ser sikkert veldig barnslig ut for mange, men jeg tror jeg skal ha meg dette, synes det virker veldig koselig. Og det koster kun 289,- på cdon.com http://cdon.no/spill/a_boy_and_his_blob-7524642 Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 Vet ikke hvor bra det blir, men spennende at The avatar tar i bruk både wiimotion+ og balansebrettet.. http://wii.ign.com/articles/103/1037393p1.html Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Pokémon HeartGold & SoulSilver Kommer til Europa i April-Mai 2010 Gleder meg som en liten unge, jeg. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Satt nettopp og las på n4g og fannt: ^Sands of destruction til ds. Litt om spillet her: Sands of Destruction is a new DS RPG from Sega and Image Epoch, titled World Destruction in Japan, where it came out in 2008, and due for North American release in January 2010. The game is notable primarily for its scenario writer, Masato Kato, who also wrote the scenario for Chrono Trigger, and for composer Yasunori Mitsuda, who wrote most of the music for Chrono Trigger, and Chrono Cross, and has completed a number of other highly-acclaimed scores. The scenario surrounds a young man with the power to destroy the world, and a girl who's trying to convince him to do so. To this interesting mix, the team added traditional RPG elements and character archetypes, as well as a rather complex battle system. Virker som ett interessant konsept og jeg trenger vell ikke en gang å nevne at musikken sikkert blir bra :s Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Muscle March kommer til vesten! Det har blitt bekreftet at Wiiware-spillet Muscle March kommer til Amerika. Da er det også trolig at det kommer til Europa. I dette kommende storspillet vil man få kontroll over en rekke forskjellige muskelbunter(samt en isbjørn fra Norge) som må jage tyven som har stjålet proteinpulveret deres. GOTY 2010? Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=T8BcndMxu44&feature=PlayList&p=40699D58015F9E52&playnext=1&playnext_from=PL&index=54 Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 hehe.. Dette er posten for spill å glede seg til, ikke grue seg til.. B) Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Endelig ble det annonsert. Har ventet lenge på dette. Gleder meg til å få testet denne perlen. Tror det er det Wii spillet jeg gleder meg mest til. Før både Galaxy 2 og det nye Zelda. Lenke til kommentar
gamer82 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 2010 har potensiale til å bli et av tidenes Nintendo-år. Hva jeg ser fram til: Wii Epic Mickey Mega Man 10 Metroid: Other M Monster Hunter 3 No More Heroes 2 Red Steel 2 Silent Hill: Shattered Memories Sin & Punishment 2 Super Mario Galaxy 2 DS Ace Attorney Investigations: Miles Edgeworth Dragon Quest IX Okamiden Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Helt enig, ser helt rått ut. Sikkert mange som solgte wiien sin som kommer til å angre. hehe Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Satt nettopp og las på n4g og fannt: ^Sands of destruction til ds. Litt om spillet her: Sands of Destruction is a new DS RPG from Sega and Image Epoch, titled World Destruction in Japan, where it came out in 2008, and due for North American release in January 2010. The game is notable primarily for its scenario writer, Masato Kato, who also wrote the scenario for Chrono Trigger, and for composer Yasunori Mitsuda, who wrote most of the music for Chrono Trigger, and Chrono Cross, and has completed a number of other highly-acclaimed scores. The scenario surrounds a young man with the power to destroy the world, and a girl who's trying to convince him to do so. To this interesting mix, the team added traditional RPG elements and character archetypes, as well as a rather complex battle system. Virker som ett interessant konsept og jeg trenger vell ikke en gang å nevne at musikken sikkert blir bra :s Sands of Destruction er vel å merke en Anime som går under navnet World Destruction. Kort anime på 13 episoder som er ganske grei å få med seg tenker jeg, angrer hvertfall ikke å ha sett den Og dette var jo en finfin nyhet really Synes det er rart at det er ingen som gleder seg til Monster Hunter Tri Endret 12. desember 2009 av Leaf Lenke til kommentar
FemmeFatale_ Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg gleder meg som en unge til Monster Hunter Tri, + alle andre nevnte spill her! Avatar: The Game var en enorm skuffelse, selv om jeg ante det, i og med at spill basert på filmer aldri blir bra. Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Forstår virkelig ikke alle som selger wiien sin.. Jeg har ikke solgt min, men det er fryktelig lenge siden den har blitt tatt i bruk nå, men jeg skal absolutt sjekke ut New Super Marios Bros Wii, og det er noen andre godbiter på horisonten som jeg gleder meg til, som F.eks Monster Hunter og Dragon Quest X, litt trist at DQX ikke kommer til PS3, men skuffelsen går nok fort over når jeg først får det i nevene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå