Gå til innhold

Nintendo spill å glede seg til

husgutt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Disse spillene ser jeg veldig fram til:

Muramasa The Demonblade.

Red Steel 2.

Super Mario Galaxy 2.

New Super Mario Bros Wii.

Epic Mickey.

Pokemon Heartgold og Soulsilver.

Fragile: Farewell Ruins Of The Moon.

The Legend Of Zelda Spirit Tracks.

Nytt Legend Of Zelda på Wii.

Metroid Other M.

No More Heroes 2

Sands Of Destruction

Er mye snacks og se frem til ja B)

Endret av John Fredrik
Lenke til kommentar

Kom over en anmeldese av A Boy and His Blob på gamespot.com http://www.gamespot.com/wii/action/aboyandhisblob/review.html og ble litt nysjerrig på hva det var. Så sjekket litt gameplay på youtube http://www.youtube.com/watch?v=gAPBhUr3Arw&feature=fvw og

og må si jeg liker det visuelle, lyden, stemningen og det ser ut som at det er mange kreative måter du må bruke bloben på. Det ser sikkert veldig barnslig ut for mange, men jeg tror jeg skal ha meg dette, synes det virker veldig koselig. Og det koster kun 289,- på cdon.com http://cdon.no/spill/a_boy_and_his_blob-7524642
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Satt nettopp og las på n4g og fannt:

sands.jpg

^Sands of destruction til ds. Litt om spillet her:

Sands of Destruction is a new DS RPG from Sega and Image Epoch, titled World Destruction in Japan, where it came out in 2008, and due for North American release in January 2010.

The game is notable primarily for its scenario writer, Masato Kato, who also wrote the scenario for Chrono Trigger, and for composer Yasunori Mitsuda, who wrote most of the music for Chrono Trigger, and Chrono Cross, and has completed a number of other highly-acclaimed scores.

The scenario surrounds a young man with the power to destroy the world, and a girl who's trying to convince him to do so. To this interesting mix, the team added traditional RPG elements and character archetypes, as well as a rather complex battle system.

Virker som ett interessant konsept og jeg trenger vell ikke en gang å nevne at musikken sikkert blir bra :s

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Muscle March kommer til vesten!

Det har blitt bekreftet at Wiiware-spillet Muscle March kommer til Amerika. Da er det også trolig at det kommer til Europa.

I dette kommende storspillet vil man få kontroll over en rekke forskjellige muskelbunter(samt en isbjørn fra Norge) som må jage tyven som har stjålet proteinpulveret deres. GOTY 2010? :)

Trailer:

http://www.youtube.com/watch?v=T8BcndMxu44&feature=PlayList&p=40699D58015F9E52&playnext=1&playnext_from=PL&index=54

Lenke til kommentar

2010 har potensiale til å bli et av tidenes Nintendo-år. Hva jeg ser fram til:

Wii

Epic Mickey

Mega Man 10

Metroid: Other M

Monster Hunter 3

No More Heroes 2

Red Steel 2

Silent Hill: Shattered Memories

Sin & Punishment 2

Super Mario Galaxy 2

DS

Ace Attorney Investigations: Miles Edgeworth

Dragon Quest IX

Okamiden

Lenke til kommentar

Satt nettopp og las på n4g og fannt:

sands.jpg

^Sands of destruction til ds. Litt om spillet her:

Sands of Destruction is a new DS RPG from Sega and Image Epoch, titled World Destruction in Japan, where it came out in 2008, and due for North American release in January 2010.

The game is notable primarily for its scenario writer, Masato Kato, who also wrote the scenario for Chrono Trigger, and for composer Yasunori Mitsuda, who wrote most of the music for Chrono Trigger, and Chrono Cross, and has completed a number of other highly-acclaimed scores.

The scenario surrounds a young man with the power to destroy the world, and a girl who's trying to convince him to do so. To this interesting mix, the team added traditional RPG elements and character archetypes, as well as a rather complex battle system.

Virker som ett interessant konsept og jeg trenger vell ikke en gang å nevne at musikken sikkert blir bra :s

Sands of Destruction er vel å merke en Anime som går under navnet World Destruction. Kort anime på 13 episoder som er ganske grei å få med seg tenker jeg, angrer hvertfall ikke å ha sett den :) Og dette var jo en finfin nyhet really :)

Synes det er rart at det er ingen som gleder seg til Monster Hunter Tri

first-look-monster-hunter-3-20071010082255737.jpg

Endret av Leaf
Lenke til kommentar

Forstår virkelig ikke alle som selger wiien sin..

Jeg har ikke solgt min, men det er fryktelig lenge siden den har blitt tatt i bruk nå, men jeg skal absolutt sjekke ut New Super Marios Bros Wii, og det er noen andre godbiter på horisonten som jeg gleder meg til, som F.eks Monster Hunter og Dragon Quest X, litt trist at DQX ikke kommer til PS3, men skuffelsen går nok fort over når jeg først får det i nevene :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...