Gå til innhold

Nintendo spill å glede seg til

husgutt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er en av dem fåe så ser mer kommende gospill som er eksklusive hos Nintendo isteden for Microsoft, satt litt i på spissen men men...

Super Mario Galaxy 2

New Super Mario Bros Wii

Red Steel 2

Metroid Other M

No More Heroes 2

Et nytt Zelda "kansje"

Det er Super Mario Galaxy 2 jeg ser mest fram til på den hvite herlige maskinen min :)

Er det bare meg så ser at Red Steel 2 fucker seg med sikte, går jo fram og tilbake sånn hakkete på en måte, håper det ikke blir tilfelle i fullversjonen

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Spillet jeg ser veldig frem til er Metroid: Other M.. Utifra det jeg har sett, så så det ut som gameplayet blir ganske variert, f.eks å hoppe fra første til tredjeperson, samt gå til tradisjonelt 2D sidescroller etc. La merke til Samus gikk mye mer melee combat også her. Blir spennende å prøve dette i 2010.

Og såklart Zelda er noe jeg venter på.. Kommer sikkert til å anskaffe meg New Super Mario Bros. Wii også.

Lenke til kommentar

Kingdom Hearts 358/2 er faktisk det spillet jeg gleder meg mest til av kommende spill til Nintendo's konsoller.

Galaxy 2 ser jo moro ut, men selv om eneren var knall moro, så ble jeg ikke så hektet som jeg hadde håpet. Syns mange av banene var for små og linære, og etter at jeg tok sisteboss for et år siden, har jeg ikke spilt det.

New SMB Wii er et spill som jeg syns hadde passet mye bedre på DS. NSMB er et av DS-spillene jeg har kost meg mest med, og syns derfor at oppfølgeren burde kommet der, istedet for Wii. Men Nintendo trengte vel litt Mario-magi for å selge flere Wii-er...

Red Steel 2 blir nok kjøpt til £17.99 en gang godt inn i fremtiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...