husgutt Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) New super mario bro: New super mario bro No more heroes 2: No more heroes 2 Forstår virkelig ikke alle som selger wiien sin.. Endret 24. september 2009 av niggle Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Gleder meg mer til Galaxy 2 og Red Steel 2. Og selvfølgelig det nye Zelda som skal komme, men det har ikke vi sett noe av enda. Synes Red Steel 2 ser veldig pent ut på denne gameplay-videoen. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 ja, forsåvidt.. Gleder meg til alle. Poenget er jo at det finnes og KOMMER mange gode spill til wii. Greit nok at maskinen er underernært på gode spill, i forhold til sine konkurrenter, men det er da masse snadder til den lille hvite maskinen allikvel.. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Silent Hill Shattered Memories er forøvrig noe jeg vil følge med på også. Endret 9. september 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Jeg er en av dem fåe så ser mer kommende gospill som er eksklusive hos Nintendo isteden for Microsoft, satt litt i på spissen men men... Super Mario Galaxy 2 New Super Mario Bros Wii Red Steel 2 Metroid Other M No More Heroes 2 Et nytt Zelda "kansje" Det er Super Mario Galaxy 2 jeg ser mest fram til på den hvite herlige maskinen min Er det bare meg så ser at Red Steel 2 fucker seg med sikte, går jo fram og tilbake sånn hakkete på en måte, håper det ikke blir tilfelle i fullversjonen Endret 13. september 2009 av Toman Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Et nytt Zelda "kansje" Nintendo har bekreftet at det kommer et nytt Zelda-spill. De har til og med gitt ut artwork fra spillet. Det store spørsmålet nå er om det kommer i 2010 eller 2011. Lenke til kommentar
Zenshiro Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Spillet jeg ser veldig frem til er Metroid: Other M.. Utifra det jeg har sett, så så det ut som gameplayet blir ganske variert, f.eks å hoppe fra første til tredjeperson, samt gå til tradisjonelt 2D sidescroller etc. La merke til Samus gikk mye mer melee combat også her. Blir spennende å prøve dette i 2010. Og såklart Zelda er noe jeg venter på.. Kommer sikkert til å anskaffe meg New Super Mario Bros. Wii også. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Dead space extraction ser faktisk ikke så halvgærnt ut. http://wii.ign.com/dor/objects/14320036/de...evel-3-run.html Nå har jeg runda dead space til xbox, så spørs vel om jeg skal ha det her med det første da men.. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Selveste Toman gleder seg mer til Wii sine eksklusive en mangen andre Må enda spille Super Mario Galaxy!! Og 2eren blir helt konge! Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Nå klarte du å la vær å disse xbox, eller skryte av ps3, toman.. Skryt!! Så lenge du formulerer deg på en ok måte, så får du ingen reaksjoner tilbake.. Endret 22. september 2009 av niggle Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) ... eller så får du positive. Endret 22. september 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Muramasa: The Demon Blade Jeg håper dette kommer til Europa. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Muramasa: The Demon BladeJeg håper dette kommer til Europa. Rising Star Games planlegger å gi det ut i Europa. Ifølge nettsidene deres vil spillet bli lansert denne vinteren. Link Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Merker at jeg gleder meg veldig til Okamiden. http://www.gametrailers.com/video/tgs-09-okamiden/56504 Minner naturligvis veldig om Okami.. Og det er noe jeg liker..hehe.. Jeg fikk ihvertfall en merkelig deilig følelse da jeg spilte gjennom Okami.. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 Dead space extraction fikk 8,5 av ign. Kan vel ikke klage på den karakteren. http://wii.ign.com/articles/102/1028144p1.html Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Ser også fram til nytt Zelda til DS, Kingdom Hearts, Pokemon SoulSilver og Golden Sun DS Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Når jeg ser att det nye super mario spillet kommer i november tror jeg att jeg skal investere i en Wii igjen. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Noen her som har sett traileren for Ninokuni? Link Det er et DS-spill og et samarbeidsprosjekt mellom Level 5 og Studio Ghibli. Spillet ser utrolig lovende ut. Det kommer desverre ikke ut i Japan før i 2010. Noe som sikkert betyr at det ikke kommer hit før i 2011. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Jeg har sett Ninokuni ja. Håper det kommer hit til Europa. Veldig fan av Level 5 og Studio Ghibli, så det lover godt. Jeg håper også at det er mulig å få spillet med japansk tale og engelsk tekst. Endret 28. september 2009 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Kingdom Hearts 358/2 er faktisk det spillet jeg gleder meg mest til av kommende spill til Nintendo's konsoller. Galaxy 2 ser jo moro ut, men selv om eneren var knall moro, så ble jeg ikke så hektet som jeg hadde håpet. Syns mange av banene var for små og linære, og etter at jeg tok sisteboss for et år siden, har jeg ikke spilt det. New SMB Wii er et spill som jeg syns hadde passet mye bedre på DS. NSMB er et av DS-spillene jeg har kost meg mest med, og syns derfor at oppfølgeren burde kommet der, istedet for Wii. Men Nintendo trengte vel litt Mario-magi for å selge flere Wii-er... Red Steel 2 blir nok kjøpt til £17.99 en gang godt inn i fremtiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå