The Minion Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Hei Jeg har en PC der det står at det er to hardisker, men jeg får ikke lagret ting på den ene. Den første er snart full. Og da er mitt spørsmål, hvordan fiksre jeg så jeg kan lagre diverse ting på denne. Slik som spill,programmer osv. Det står at den heter DATA D; tror jeg. Og det er INGENTING inne på den. Er det noen mapper jeg må opprette? Takker på forhånd for svar Endret 9. september 2009 av The Minion Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 D: er vanligvis CD rom. Trolig må du opprette partison. gå under Administrative Tool s-> Computer Management Husker ikke hva heter på Norsk windows Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Tviler på at det er CD-ROM det er snakk om. Det er nok heller en recovery-partisjon som mange oem-produsenter bruker. Høyreklikk på Min Datamaskin - Behandle - Diskbehandling. Der ser du en oversikt over de forskjellige volumene du har på maskinen, og du har mulighet til å formatere og opprette partisjoner. Lenke til kommentar
The Minion Skrevet 12. september 2009 Forfatter Del Skrevet 12. september 2009 Jeg bare lagde en mappe til det jeg ville lagre inne på stasjoenen og vips så var alt i orden Eller kommer det til å skje noe? Jeg gjorde slik: Min datamaskin så til den stasjonen. Opprettet en ny mappe og begynte å instalere et spill. Lagret spille inne på mappen. Lenke til kommentar
Dagdriver_ Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Det kommer nok til å gå helt bra! "DATA" er nok en datapartisjon beregnet for å lagre ting på. "Recovery" pleier som regel å være skult og ganske små. Spørsmålet er bare om den eksisterer på samme harddisk som OSet, det vil du finne ut ved å følge Sputniks guide. Saken er den at programvare som skal kjøres ofte bør ligge på samme harddisk som OSet, så kan heller dokumenter, film og musikk lagres på "DATA". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå